  • 1. Data: 2006-06-04 15:42:56
    Temat: wyjazd za granice= osoba nieletnia + opiekun?
    Od: "yaz" <y...@i...pl>

    Mam własnie takie pytanie. Czy osoba nieletnia (16 lat) opuszczając kraj,
    przekaraczając granice, musi mieć ze sobą opiekuna?? Jak to wygląda pod
    względem prawnym??

  • 2. Data: 2006-06-04 15:59:06
    Temat: Re: wyjazd za granice= osoba nieletnia + opiekun?
    Od: Sarpedon <f...@t...cy>

    yaz napisał(a):
    > Mam własnie takie pytanie. Czy osoba nieletnia (16 lat) opuszczając kraj,
    > przekaraczając granice, musi mieć ze sobą opiekuna?? Jak to wygląda pod
    > względem prawnym??

    nie musi miec, sam w wieku 16 lat opuscilem kraj bez opiekuna. na
    lotnisku sie nie burkali.

  • 3. Data: 2006-06-05 18:07:04
    Od: "yaz" <y...@i...pl>

    I zajebiście. O taką odpowiedź mi chodziło. Ciekawe czy jak przebiore się za
    araba, wezmę wlizke i poprosze bilet do Nowego Jorku to będą mieli ajkieś
    wątpliwosci....