  • 1. Data: 2007-11-14 18:39:29
    Temat: Upoważnienie i pełnomocnictwo
    Od: "Priest" <paul4@_wytnij_to_go2.pl>

    Witam!

    Jaka jest różnica między upoważnieniem i pełnomocnictwem?

    Z punktu widzenia KC upoważnienie nie istnieje, chyba, że czegoś nie
    doczytałem. O pełnomocnictwie znalazłem art. 98 - 109 k.c.

    Może mi ktoś powiedzieć jak się to czyta: np. art. 109 i mała 3-ka u góry.
    (Artykuł sto dziewięć prim trzy ?)

    Z wyrazami szacunku,
    Paweł K.

  • 2. Data: 2007-11-14 19:45:50
    Temat: Re: Upoważnienie i pełnomocnictwo
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Wed, 14 Nov 2007 19:39:29 +0100, Priest napisał(a):

    > Jaka jest różnica między upoważnieniem i pełnomocnictwem?
    > Z punktu widzenia KC upoważnienie nie istnieje, chyba, że czegoś nie
    > doczytałem. O pełnomocnictwie znalazłem art. 98 - 109 k.c.

    Z punktu widzenia kc - różnicy brak. Jeśli upoważnienie jest
    pełnomocnictwem, to stosujesz przepisy, które znasz. Jeśli nie jest - to
    jest niczym z punktu widzenia prawa.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.wordpress.com/ ||| http://olgierd.bblog.pl/

  • 3. Data: 2007-11-14 19:52:06
    Od: "Heming" <h...@w...gazeta.pl>

    Użytkownik "Priest" <paul4@_wytnij_to_go2.pl> napisał w wiadomości

    [cut]

    Pelnomocnictwo upowaznia do dokonania czynnosci na rzecz i w im. mocodawcy.