  • 1. Data: 2007-01-07 10:27:35
    Temat: Umowa-zlecenie na pisanie programu
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    Witam,

    chcę zatrudnić studenta, żeby pisał mi program przez X godzin miesięcznie za
    stawkę Yzł. Będzie to pisał w domu, nie u mnie. Czy mogę taką
    umowę-zlecenie napisać, że zlecam mu pisanie przez X godzin? Czy ktoś się
    nie doczepi, że ma być umowa o pracę?

    --
    Jego Ponurość Tristan

  • 2. Data: 2007-01-07 11:09:39
    Temat: Re: Umowa-zlecenie na pisanie programu
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Tristan napisał(a):
> [...]
    > stawkę Yzł. Będzie to pisał w domu, nie u mnie. Czy mogę taką
    > umowę-zlecenie napisać, że zlecam mu pisanie przez X godzin? Czy ktoś się
    A nie mozesz po prostu napisac ze zlecasz mu napisanie programu? Jak
    chcesz kontrolowac te X godzin?
    --
    badzio

  • 3. Data: 2007-01-07 13:33:20
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Osoba przedstawiająca się jako *Tristan* stuknęła w klawisze i oto co
    powstało:

    > mogę taką umowę-zlecenie napisać, że zlecam mu pisanie przez X
    > godzin? Czy ktoś się nie doczepi, że ma być umowa o pracę?

    Doczepi. Po co Ci zlecenie, co później zrobisz z prawami do aplikacji?
    Zwykłe zlecenie z przeniesieniem praw autorskich - 50% kosztów
    uzyskania, mniej problemów.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    JID:o...@j...org || http://olgierd.bblog.pl

  • 4. Data: 2007-01-07 13:57:59
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Olgierd napisał(a):
> [...]
    >
    > Doczepi. Po co Ci zlecenie, co później zrobisz z prawami do aplikacji?
    > Zwykłe zlecenie z przeniesieniem praw autorskich - 50% kosztów

    (majatkowych)

  • 5. Data: 2007-01-07 17:39:31
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z niedziela, 7 stycznia 2007 12:09
    (autor badzio
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <enqkdl$g9h$1@node4.news.atman.pl>):

    > A nie mozesz po prostu napisac ze zlecasz mu napisanie programu?

    No ale ten program będzie pisał długo, a płacić chcę za kawałki miesięcznie

    > Jak
    > chcesz kontrolowac te X godzin?

    Zegarkiem?

    --
    Jego Ponurość Tristan

  • 6. Data: 2007-01-07 17:40:20
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z niedziela, 7 stycznia 2007 14:33
    (autor Olgierd
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <p...@o...wordpress.co
    m>):

    > Osoba przedstawiająca się jako *Tristan* stuknęła w klawisze i oto co
    > powstało:

    > Doczepi. Po co Ci zlecenie, co później zrobisz z prawami do aplikacji?

    No zachowam.

    > Zwykłe zlecenie z przeniesieniem praw autorskich - 50% kosztów
    > uzyskania, mniej problemów.

    A co to jest ,,zwykłe zlecenie''? Ja znam tylko U-Z i UoD :(

    --
    Jego Ponurość Tristan

  • 7. Data: 2007-01-07 19:45:50
    Od: "Roman Rumpel" <romane@screwspam,gazeta.pl>

    Tristan <n...@s...pl> dosć niespodziewanie napisał(a):
    > A co to jest ,,zwykłe zlecenie''? Ja znam tylko U-Z i UoD :(

    CHyba nie znasz, skoro chcesz, zeby Ci ktoś napisał program, chcesz płacić
    za kawałki zrobionego programu, a nie za samo jego pisanie i w tej sytuacji
    chcesz zawrzeć umowę zlecenie.

    Poczytaj kc, albo jakiś najprostrzy podręcznik do cywila i zastanów się raz
    jeszcze jaką chcesz umowę podpisać a następnie dodaj do tej umowy punkty o
    przejsćiu autorskich praw majątkowch na Zamawiającego

    --
    Roman Rumpel GG 9429617 Skype: siedemrumpli
    C Hollywood Homicide

  • 8. Data: 2007-01-08 07:48:14
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Tristan porozsypywal nastepujace haczki:
    > No ale ten program będzie pisał długo, a płacić chcę za kawałki miesięcznie
    Jedno drugiemu nie przeszkadza.
    > Zegarkiem?
    Skoro bedzie pisal u siebie w domu to moze byc to troche utrudnione. No
    chyba ze przypadkiem jego dom jest tez Twoim domem.
    --
    badzio

  • 9. Data: 2007-01-08 10:22:16
    Od: ps <p...@g...pl>

    Tristan napisał(a):
    (..)
    > No ale ten program będzie pisał długo, a płacić chcę za kawałki miesięcznie

    Zrób projekt podzielony na etapy pracy, mniej więcej miesięczne.

  • 10. Data: 2007-01-10 00:36:59
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek, 8 stycznia 2007 08:48
    (autor badzio
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <ensu4o$pei$1@inews.gazeta.pl>):

    > Patrze, patrze a tu Tristan porozsypywal nastepujace haczki:
    > Jedno drugiemu nie przeszkadza.

    To co, mam wystawić fikcyjną UoD na N linii kodu?

    > Skoro bedzie pisal u siebie w domu to moze byc to troche utrudnione.

    Nie, on ma zagerek, był w komunii już :-P

    > No
    > chyba ze przypadkiem jego dom jest tez Twoim domem.

    Na szczęście nie, do mojego małego pokoiku jeszcze jeden lokator to już
    nadmiar.

    --
    Jego Ponurość Tristan