  • 1. Data: 2007-01-07 03:04:02
    Temat: pozwolenie na umieszczenie tablicy
    Od: "Iwona" <i...@p...onet.pl>

    witam, mam sklep we Wroclawiu (w kamienicy na dole), lokal wynajmuję od
    spoldzielni. Wczesniejszy najemca mial nad drzwiami przymocowana reklamę
    (podswietlany kaseton 40x60 cm). Chce w to samo miejsce umiescic swoj
    kaseton, wiec napisalam do spoldzielni o zgode, to oni napisali, ze wyrazaja
    zgode, ale musze miec zgode architekta miejskiego. Bylam w Urzedzie miasta
    to dowiedzialam sie ze musze (???!!!) miec pozwolenie na budowe!!! nie wiem
    co z tym fantem zrobic. Rzeczywiscie musze miec pozolenie na budowe?

    pomozcie
    Iwonka

  • 2. Data: 2007-01-07 14:10:42
    Temat: Re: pozwolenie na umieszczenie tablicy
    Od: "go!" <g...@S...pl>

    Użytkownik "Iwona" <i...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:enpnv2$l33$1@opal.futuro.pl...

    > (podswietlany kaseton 40x60 cm). Chce w to samo miejsce umiescic swoj
    > kaseton,

    Zajmuje sie reklama od wielu lat.
    Popelnilas blad
    Trzeba bylo powiesic w to samo miejsce kaseton i czekac. Z doswiadczenia
    wiem, ze nikt nie kazalby go zdjac, chyba ze naruszyla bys zasady montazu
    takich rzeczy ustalone przez spoldzielnie (np. zakaz wiercenia otworow w
    elewacji).
    Zawsze latwiej jest zdjac kaseton niz dostac pozwolenie na jego
    powieszenie... i tak szczerze powiem ze ciagle mozesz to zrobic
    A juz najprostszym wyjsciem, bylo odkupienie kasetonu od poprzedniego
    najemcy i wymiana samej grafiki, bez demontazu kasetonu.... ale coz... :(