  • 11. Data: 2007-01-10 00:38:31
    Temat: Re: Umowa-zlecenie na pisanie programu
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z niedziela, 7 stycznia 2007 20:45
    (autor Roman Rumpel
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <enria2$d0p$1@inews.gazeta.pl>):

    > CHyba nie znasz, skoro chcesz, zeby Ci ktoś napisał program, chcesz płacić
    > za kawałki zrobionego programu, a nie za samo jego pisanie i w tej
    > sytuacji chcesz zawrzeć umowę zlecenie.

    No właśnie sęk w tym, że chcę nie za kawałki a za czas. Jeśli czas będzie
    polegał na przerabianiu, to po tym czasie może być zmodyfikowane stare, a
    nic nowego..

    --
    Jego Ponurość Tristan

  • 12. Data: 2007-01-10 08:03:20
    Od: "Roman Rumpel" <romane@screwspam,gazeta.pl>

    Tristan <n...@s...pl> dosć niespodziewanie napisał(a):
    > No właśnie sęk w tym, że chcę nie za kawałki a za czas. Jeśli czas
    > będzie polegał na przerabianiu, to po tym czasie może być
    > zmodyfikowane stare, a nic nowego..

    Na zmodyfikkowanie też możesz podpisać umowę o dzieło. Pamiętaj, ze cechą
    umowy zlecenia, jest tylko staranne działanie. Mozesz nie dostać żadnego
    efektu, a zapłacić będziesz musiał.
    Ale - Twój wybór

    --
    Roman Rumpel GG 9429617 Skype: siedemrumpli
    C Hollywood Homicide

  • 13. Data: 2007-01-10 09:57:26
    Od: Olgierd <n...@n...spam.no.problem>

    Powiedział(a) *Roman Rumpel* na tej grupie:

    > Na zmodyfikkowanie też możesz podpisać umowę o dzieło. Pamiętaj, ze cechą
    > umowy zlecenia, jest tylko staranne działanie. Mozesz nie dostać żadnego
    > efektu, a zapłacić będziesz musiał.

    Ponadto będzie trzeba osobno załatwić sprawę praw do utworu. Ponadto
    będzie trzeba uważać na ryzyko zakwalifikowania zlecenia rozliczanego
    czasem jako stosunku pracy.
    *Wszystko* przemawia za przyjęciem umowy o dzieło.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.bblog.pl