  • 11. Data: 2009-02-02 20:56:11
    Temat: Re: Umowa kupna-sprzedazy - allegro
    Od: " " <d...@W...gazeta.pl>

    Ale to ja jestem sprzedajacym i nie wzialem zadnych pieneidzy - allegro
    dostalo za wystawienie przedmiotu a ja chce aby zostalo to uniewazniony - bez
    zadnych zwrotow prowizji .

    Bo napewno nie bede placic za naprawe bo zaplace tyle co moglbym kupic to samo
    w b.dobrym stanie na allegro ale wtedy ja tylko bede stratny .

  • 12. Data: 2009-02-02 20:56:31
    Od: mt <m...@m...pl>

    d...@W...gazeta.pl pisze:

    > Nie chodzi mi o allegro im zaplacilem juz za wystawienie przedmiotu
    > chodzi mi o to czy moge wyslac towar wprawdzie w jednym kawalku ale nie
    > nadajacy sie do uzytku - kupujacy mi nie uwierzyl i nadal chce to co wygral

    A tak z ciekawosci mozesz zapodac linka do aukcji ?

  • 13. Data: 2009-02-02 21:00:26
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    d...@W...gazeta.pl pisze:
> [...]
    > Bo napewno nie bede placic za naprawe bo zaplace tyle co moglbym kupic to samo
    > w b.dobrym stanie na allegro ale wtedy ja tylko bede stratny .

    Czy mógłbyś zapodać link do akcji ????
    --
    Krzysiek

  • 14. Data: 2009-02-02 21:18:47
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Krzysztof 45" <m...@v...pl> napisał w wiadomości
    > a Ty na pasera

    Możesz podkręcić jasność wypowiedzi?

  • 15. Data: 2009-02-02 21:19:46
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik <d...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Bo napewno nie bede placic za naprawe bo zaplace tyle co moglbym kupic
    > to samo w b.dobrym stanie na allegro ale wtedy ja tylko bede stratny .

    Ale niestety właśnie na tym polega umowa sprzedaży.

  • 16. Data: 2009-02-02 21:30:35
    Od: " " <d...@W...gazeta.pl>

    Tylko ze to jest praktycznie 1 rzecz jaka sprzedaje (raz cos kupilem i
    dostalem nie tego koloru ale nie jestem takim kretynem by do sadu z tym isc -
    a od sprzedajacego dostalem tylko obelgi)

    Tak propo chcialem kiedys przeczytac regulamin jak to wyglada bo slyszalem o
    podobnych sprawach na allegro ale gdzie jest regulamin ? I czy wyjasnione w
    nim jest jakie skutki wiaza sie z wysylaniem towaru niezgodnego z opisem
    (uszkodzony) badz nie wywiazania sie z umowy .

    Linku niestety nie przesle bo male on ma znaczenie w sprawie
    Dodam ze zauwazylem teraz ze laptop jest z anglii i czy czasem nie moze mi
    zalozyc sprawy o to ze jest inna wtyczka badz nie oryginalny system? Na innym
    forum ktos mi napisal ze jak ktos jest glupi to i o taka pierdole mi sprawe
    bedzie chcial zakladac

  • 17. Data: 2009-02-02 21:31:38
    Od: " " <d...@W...gazeta.pl>

    male sprostowanie - zauwazylem ze nie dalem w opisie ze jest z anglii i ma
    inna wtyczke i nie oryginalny system

  • 18. Data: 2009-02-02 21:45:21
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    d...@W...gazeta.pl pisze:
    > Linku niestety nie przesle bo male on ma znaczenie w sprawie
    Tą ocene pozostaw mnie.
    Zapodaj link, w przeciwnym wypadku sierdalaj ze swoimi
    słodkimi pierdami.
    --
    Krzysiek

  • 19. Data: 2009-02-02 21:50:42
    Od: Patryk Włos <p...@i...peel>

    > Tak propo chcialem kiedys przeczytac regulamin jak to wyglada bo slyszalem o
    > podobnych sprawach na allegro ale gdzie jest regulamin ? I czy wyjasnione w

    Przy logowaniu masz napis z linkiem: "Korzystanie z serwisu oznacza
    akceptację regulaminu".

    Nie motaj.

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com

  • 20. Data: 2009-02-02 21:53:32
    Od: Patryk Włos <p...@i...peel>

    > Nie chodzi mi o allegro im zaplacilem juz za wystawienie przedmiotu
    > chodzi mi o to czy moge wyslac towar wprawdzie w jednym kawalku ale nie
    > nadajacy sie do uzytku - kupujacy mi nie uwierzyl i nadal chce to co wygral

    A tak, faktycznie. Nie chciałeś ograbić Allegro z należnej prowizji.
    Chciałeś zabłysnąć jako gwiazda marketingu, jednocześnie mając opcję
    odwrotu, gdyby coś nie wyszło.

    Ale ktoś Cię przechytrzył, albo i faktycznie coś przeoczyłeś i wtopiłeś.
    Oj, jak mi przykro!