  • 1. Data: 2009-02-02 12:29:15
    Temat: wykup mieszkania spółdzielczego za złotówkę
    Od: Janusz Pawłowski <u...@w...pl>

    Mieszkam w mieszkaniu spółdzielczym po mojej matce - zmarła w 2001 r.
    Mieszkanie jest w dalszym ciągu na moją matkę. Chciałbym je wykupić po
    preferencyjnej cenie póki jest okazja, ale jako że nie jestem członkiem
    spóldzielni to chyba nie mogę tego zrobić. Mam tylko brata który od
    1983 roku nie wiadomo gdzie mieszka i nie mam z nim kontaktu.
    Wyjeżdżam niedługo do Angli gdzie pracuję i chciałbym ruszyć do tego
    czasu sprawę tego mieszkania. Proszę grupowiczów o jakąś poradę co
    żrobić i od czego zacząć.

  • 2. Data: 2009-02-02 23:45:38
    Temat: Re: wykup mieszkania spółdzielczego za złotówkę
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Janusz Pawłowski napisał/a:
> [...]
    > Wyjeżdżam niedługo do Angli gdzie pracuję i chciałbym ruszyć do tego
    > czasu sprawę tego mieszkania. Proszę grupowiczów o jakąś poradę co

    Przejdź się do zarzadu spółdzielni i zapytaj, porozmawiaj.
    Powiedzą Ci co masz robić.

    --
    animka