  • 1. Data: 2009-02-02 10:54:13
    Temat: Dopalacze kontra polskie urzędasy 3:2
    Od: futszaK <f...@g...com>

    Do redakcji przyszedł mail, redakcja jest na liście subskrybentów
    listservera dopalacze.com o następującej treści:

    Z przyjemnością informujemy, że w najbliższą sobotę tj. 31.01.2009

    o godzinie 18.00 otwieramy sklep w Pabianicach.

    Adres sklepu:
    Warszawska 25 Pabianice

    Szanowni klienci jednocześnie informujemy, że sklep w Warszawie jest
    otwarty, mimo sprzecznych informacji prasowych. Jednocześnie
    informujemy, że sklep w Lublinie zostanie ponownie otwarty w dniu
    dzisiejszym tj.02.02.09 o godzinie 14.00 Zapraszamy

    Widzimy się na mieście!

  • 2. Data: 2009-02-02 11:42:46
    Temat: Re: Dopalacze kontra polskie urzędasy 3:2
    Od: mecenas <m...@o...pl>

    futszaK pisze:
> [...]
    > informujemy, że sklep w Lublinie zostanie ponownie otwarty w dniu
    > dzisiejszym tj.02.02.09 o godzinie 14.00 Zapraszamy

    NTG

    Kolego przenieś się na bardziej poważną grupę.
    Ta jest dla normalnych bez dopalaczy. ;)

    Michał

  • 3. Data: 2009-02-02 12:15:52
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 02 luty 2009 11:54
    (autor futszaK
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <9...@4...com>):

    > Adres sklepu:
    > Warszawska 25 Pabianice

    Popieram. Selekcja naturalna musi działać. A ostatnio działa coraz słabiej,
    bo się państwo wtrąca...

    --
    Tristan

    Kupię płyty/kasety/mp3/cokolwiek z płyt Mydełko Fa i Mydełko Fa 2

  • 4. Data: 2009-02-02 12:53:28
    Od: futszaK <f...@g...com>

    On Mon, 02 Feb 2009 12:42:46 +0100, mecenas <m...@o...pl> wrote:

    >Kolego przenieś się na bardziej poważną grupę.
    >Ta jest dla normalnych bez dopalaczy. ;)

    oj Michale, odnoszę wrażenie że grupa zajmująca się prawem i jego
    zastosowaniem w praktyce jest jak najbardziej właściwa, zwłaszcza że
    mamy do czynienia z próbą sił i działaniem (z obu stron) na pograniczu
    obowiazującego prawa na dosyć szeroką skale, co z pewnością będzie się
    czkawką odbijać jeszcze przez dłuuuugie lata

  • 5. Data: 2009-02-02 13:54:40
    Od: BK <b...@g...com>

    On 2 Lut, 13:53, futszaK <f...@g...com> wrote:

> [...]
    > obowiazującego prawa na dosyć szeroką skale, co z pewnością będzie się
    > czkawką odbijać jeszcze przez dłuuuugie lata

    Ale gdzie tu kwestie prawne w Twoim poscie? Przekazales nam jedynie
    niezamawiana informacje handlowa ;)

  • 6. Data: 2009-02-02 14:02:15
    Od: Niepoprawny <n...@n...net>

    Niech zyje wolnosc, precz z panstwem policyjnym !

  • 7. Data: 2009-02-02 14:44:31
    Od: krzysiek82 <k...@o...pl>

    Niepoprawny pisze:
    > Niech zyje wolnosc, precz z panstwem policyjnym !

    Trzeba umieć korzystać z wolności...

    --
    krzysiek82

  • 8. Data: 2009-02-02 15:35:09
    Od: futszaK <f...@g...com>

    On Mon, 02 Feb 2009 15:44:31 +0100, krzysiek82 <k...@o...pl>
    wrote:

    >Trzeba umieć korzystać z wolności...

    odnosze wrażenie, ze polskie urzedasy zamiast się wziąc za stan dróg,
    porywają się z motyką na księżyc usiłujac chronić obywateli przed nimi
    samymi

  • 9. Data: 2009-02-02 16:35:30
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "krzysiek82" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Trzeba umieć korzystać z wolności...

    Standardowe haslo kazdego dyktatora :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 10. Data: 2009-02-02 21:49:27
    Od: Scowron <B...@o...pl>

    Dnia 02-02-2009 o 15:44:31 krzysiek82 <k...@o...pl> napisał(a):

    > Trzeba umieć korzystać z wolności...

    Wydaje mi się że wolnością jest również możliwość wyboru sposobu zejścia z
    tego świata, nieprawdaż? Może to skrajny przypadek, ale do momentu w
    którym nie jest przekraczana granica wolności osób postronnych nic nam do
    tego.

    --
    Scowron