  • 21. Data: 2009-02-02 22:01:17
    Temat: Re: Umowa kupna-sprzedazy - allegro
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik wrote:
    > male sprostowanie - zauwazylem ze nie dalem w opisie ze jest z anglii
    > i ma inna wtyczke i nie oryginalny system

    tja i jest w idelanym stanie nowy nie bity, nie wiem czy sprawny bo niemam
    przejsciówki.

  • 22. Data: 2009-02-02 22:14:54
    Od: " " <d...@W...gazeta.pl>

    Marek Dyjor <m...@p...onet.pl> napisał(a):

    > tja i jest w idelanym stanie nowy nie bity, nie wiem czy sprawny bo niemam
    > przejsciówki.

    19 fotek wisi na allegro i jest wszystko opisane poza angielskim pochodzeniem
    - stan techniczny etc jest jaknajbardziej prawdziwy - znaczy juz nie

  • 23. Data: 2009-02-02 22:19:22
    Od: Szymon von Ulezalka <a...@i...pl>

    On 2 Lut, 21:31, " " <d...@W...gazeta.pl> wrote:
    > male sprostowanie - zauwazylem ze nie dalem w opisie ze jest z anglii i ma
    > inna wtyczke i nie oryginalny system
    >
    > --

    1. wtyczka to drobiazg- w kazdym sklepie komputerowym mozna kupic
    kabelek 'od gniazdka do zasilacza (czy jak to to ustrojstwo sie
    nazywa)' za pare zlotych. jest taka sama do laptopow jak i do
    desktopow /no, chyba ze masz bardzo nietypowego laptopa/
    2. hm... handel nielegalnym oprogramowaniem... paserstwo? zreszta:
    zdefiniuj 'nielegalny system'. wiekszosc laptopow jest sprzedawanych
    od razu w licencja na windowsa /bo jak sadze o ten system chodzi/

  • 24. Data: 2009-02-02 22:27:59
    Od: " " <d...@W...gazeta.pl>

    Szymon von Ulezalka <a...@i...pl> napisał(a):

> [...]
    > zdefiniuj 'nielegalny system'. wiekszosc laptopow jest sprzedawanych
    > od razu w licencja na windowsa /bo jak sadze o ten system chodzi/

    Tylko ze systemow na cd juz nie daja razem z kompami a system mi kiedys siadl
    i zanioslem go do serwisu i wgrali mi system bez licencji .

  • 25. Data: 2009-02-02 22:28:28
    Od: " " <d...@W...gazeta.pl>

> [...]

    Tylko ze systemow na cd juz nie daja razem z kompami a system mi kiedys siadl
    i zanioslem go do serwisu i wgrali mi system bez licencji .
    A chodzilo mi o to ze nie bylo o tym wzmianki w opisie .

  • 26. Data: 2009-02-03 01:31:14
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Krzysztof 45 wrote:
    > Zapodaj link, w przeciwnym wypadku sierdalaj ze swoimi słodkimi pierdami.

    I to jest właściwa odpowiedź w tym teleturnieju.

  • 27. Data: 2009-02-03 10:09:02
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On 2 Lut, 23:14, " " <d...@W...gazeta.pl> wrote:

    > 19 fotek wisi na allegro i jest wszystko opisane poza angielskim pochodzeniem
    > - stan techniczny etc jest jaknajbardziej prawdziwy - znaczy juz nie
    >
    > --

    Jak sprawdziles czy jest sprawny bez podlaczenia do pradu? Krecisz,
    motasz i cwaniaczysz. Opcje ceny minimalnej mozna wprowadzic na aukcji
    do pierwszego licytujacego.

  • 28. Data: 2009-02-03 11:08:25
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik wrote:

    > Tylko ze systemow na cd juz nie daja razem z kompami a system mi
    > kiedys siadl i zanioslem go do serwisu i wgrali mi system bez
    > licencji .

    a nie masz na nim naklejki z nr licencji?