    From: "set" <d...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Umowa kupna samochodu
    Date: Tue, 16 Sep 2014 22:04:45 +0200

    news:lva3pk$k7r$1@node2.news.atman.pl...

    > *czytelny podpis* - BUAAAAAAHAHAHAHAAAAAAAA.
    >
    > HINT: Czytelniej nie umiem.

    Prawnikiem nie będę , ale na czym polega dowcip z tym podpisem, jezeli te
    same dane były by na pierwszej stronie umowy to ok? a jeżeli na drugiej to
    be?

    > Jeśli ŻENA ZA PULTEM MÓWI, że nie zarejestruje, to Ty mówisz : OK, to ja
    > poproszę decyzję administracyjną o odmowie zarejestrowania. W końcu musisz
    > mieć się od czegoś odwołać do SAMORZĄDOWEGO KOLEGIUM ODWOŁAWCZEGO ...

    ŻENA ZA PULTEM ma u nas WIELKĄ WŁADZĘ i nikt jej nie podskoczy, to jedynu
    urząd w mieściem, w którym nic się nie zmieniło od lat 80tych gdy
    rejestrowałem swojego pierwszego Komarka, baba mogła wszystko , a zeby było
    smieszniej jak wyrejestrowywałem poprzednio sprzedany samochód u tej samej
    władczyni pieczatek, wchodzę do komnaty (rzadkość , kolejki nie było) i
    grzecznie , że zgłosić chciałem sprzedaż , a ta do mnie lekko plując po
    pulpicie "ależ proszę pana ja tu teraz jem" przerwy obiadowej oczywiście nie
    było.
    Władczyni całą gębą.