  • Data: 2014-09-17 21:24:04
    Temat: Re: Umowa kupna samochodu
    Od: "set" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Primo, nie mieszaj dwu rzeczy, tj. stron tej samej umowy i dwu różnych
    > dokumentów (umowy z jednej strony i oświadczenia luzem drugiej strony
    > kartki) z problemem "czytelnego podpisu".
    > Pierwszy wiąże się z faktem, iż oświadczenie nijak nie jest powiązane
    > z umową i skądinąd zarzut jest sensowny.

    Oświdczenie , właściwie nie oświadczenie tylko dane współwłaściciela w
    nagłówku "Współwłaściciel sprzedający" poniżej dane i podpis i nie na luźnej
    kartce tylko na DRUGIEJ stronie umowy kupna.
    O dziwo dzisiaj za radą kolegi Rafała polazłem z przeswiadczeniem ,ze i tak
    gó...no z tego będzie , odczekałem żeby trafić do tej samej biurmenki ,
    złożyłem te same papiery i z marszu powiedziałem, że "skoro odmawia
    rejestracji niech da mi to w formie decyzji administracyjnej" najbardziej
    mnie zdziwiło ,że sprawdziła sobie ponwnie dane, numerki itd. i wręczyła
    kwitek do opłaty rejestracyjnej , zanim wróciłem z kasy czekał na mnie dowód
    tymczasowy i nowiutkie tablice rejestracyjne.
    Czyzby przez noc prawo się zmieniło? Czy życzenie decyzji zadziałało?
    Tak czy inaczej jest po sprawie bez jazdy do poprzedniego właściciela.