  • Data: 2014-09-17 22:23:43
    Temat: Re: Umowa kupna samochodu
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-09-17 18:39, Liwiusz pisze:

    > Ty chyba nie umiesz czytać. Zajrzyj do pierwszego postu i zobacz czy tam
    > jest coś o wymaganiu czytelnego podpisu przez urzędnika.

    Dotąd dotarłem, reszty nie czytam. Skoro masz problem ze
    zrozumieniem słowa pisanego, poprzytaczam cytaty. Jasno z nich
    wynika, że nie z wymogu urzędnika się nabijam, a z wymogu
    postawionego samemu sobie - przez założyciela tego wątku. Jeśli
    nie widzisz tego i po przytoczeniu n/w cytatów nie dostrzeżesz -
    to plonk za głupotę.

    Zaczynamy:

    1 Wątek rozpoczynający tą dyskusję:

    "na wziętym przezemnie"
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    tu się Liwiusz skup, ale nie zrób dwójki...

    "wzorze umowy nie było miejsca na
    współwłaściciela więc wpisała się na drugiej (czystej) stronie
    umowy w
    sposób następujący :
    "Współwłasciciel sprzedający:
    imię nazisko, adres , pesel , dowód osobisty, czytelny podpis ""
    tu też się skup.
    2. Moja natychmiastowa odpowiedź:

    "
    > imię nazisko, adres , pesel , dowód osobisty, czytelny podpis
    BUAHAHAHAHAHAAA!"

    Gdzie Twoim zdaniem wcisnięty tu był jakiś urzędnik ?

    Pytam, bo kurwa nie wiem.

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90