  • Data: 2014-09-17 18:04:26
    Temat: Re: Umowa kupna samochodu
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-09-17 15:24, Liwiusz pisze:

    > A co mnie interesują sądy? Naśmiewałeś się, że jak ktoś chce, to nie
    > może żądać "czytelnego" podpisu, a to nieprawda.

    Naśmiewałem się, że żąda. Bo jest to wieś pierwszej klasy :).
    Czepia się głupoty urzędniczki, sam propagując ją w olbrzymich
    ilościach :)

    P.S.

    To jest pl.soc.prawo, więc przypomnę Ci, że ŻĄDAĆ może każdy,
    wszystkiego i wszędzie ...

    > Och, męczą już mnie argumenty z czyjejś niewiedzy lub niewiary.
    > http://www.fakt.pl/Giertych-popelnil-blad,artykuly,1
    76589,1.html

    Och, fascynujące ;), To, że sądy popełniają błędy nie jest
    dowodem na to, że twoje Twierdzenie ma choć odrobinę racji. Ja z
    praktyki wiem, że przy kilkudziesięciu tysiącach pozwów
    podpisanych "ptaszkiem" ani razu sąd nie wezwał o coś takiego.
    Ty z praktyki (w fakcie) wiesz, że raz sąd wezwał. Siła Twych
    argumentów jest miażdżąca. Przepraszam, zachowałem się jak
    dziecko, pozwalam sobie wyjść, zostawiając Ciebie w blasku i
    chwale pokazującego FAKT na dowód, że nie mam racji.

    > A co za różnica, czy XXX, czy ptaszek?

    No dla mnie NIECZYTELNY PODPIS a trzy czytelne znaki X (które
    jak rozumiem odczytałeś) to nie to samo. Sorry, nie mam aż tak
    ułańskiej fantazji by postawić między tym znak równości.

    > Jakie wsparcie? To ty wywodzisz, że szlaczki to podpis. Słownikowo
    > podpis to znak graficzny wskazujący na (imię) i nazwisko.

    To Ty twierdzisz, że prawnie czytelny podpis jest
    "usankcjonowany" - a ja twierdzę, że poza naprawdę nielicznymi
    wyjątkami - NIE. Jeśli twierdzisz, że coś jest usankcjonowane
    prawnie - przytocz rozporządzenie/ustawę/cokolwiek.

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90