  • Data: 2014-09-16 21:41:37
    Temat: Re: Umowa kupna samochodu
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-09-16 21:24, set pisze:
    > Nie bardzo rozumiem rozbawienia skoro poprzednia właścicielka oprócz tych
    > danych wyraźnie napisała "WSPÓŁWŁAŚCICIEL SPRZEDAJĄCY" i poniżej wspomniane
    > dane

    *czytelny podpis* - BUAAAAAAHAHAHAHAAAAAAAA.

    HINT: Czytelniej nie umiem.

    > Takiej decyzji nie wydała, tylko oddała papiery i koniec rozmowy (jakby mnie
    > tam nie było

    A Ty się dałeś spławić jak małe dziecko. Żena za pultem jednak
    ma władzę cały czas ...

    > A gdzie tego szukać?

    a bo ja wiem ... proboszcza bym zapytał... albo nie ...
    zajrzałbym min do ROZPORZĄDZENIA MINISTRA INFRASTRUKTURY z dnia
    22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów ...

    I skupił się na tym co pod tym linkiem piszą:

    http://www.mir.gov.pl/transport/transport_drogowy/in
    formacje_o_pojazdach/rejestracja_pojazdow/strony/sta
    rt.aspx

    "Rejestracja pojazdów jest zadaniem własnym starosty, który
    wykonuje je w oparciu o obowiązujące przepisy prawa wydając
    decyzję administracyjną.".

    Jeśli ŻENA ZA PULTEM MÓWI, że nie zarejestruje, to Ty mówisz :
    OK, to ja poproszę decyzję administracyjną o odmowie
    zarejestrowania. W końcu musisz mieć się od czegoś odwołać do
    SAMORZĄDOWEGO KOLEGIUM ODWOŁAWCZEGO ...

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90