  • 11. Data: 2006-03-14 23:12:49
    Temat: Re: UPC opłaty za rezygnacje
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    > Tłumaczyła mi tak pani z bok "W regulaminie promocji nie ma napisane ze
    > nie ma opłaty za rezygnacje po 12 miesiącach a jak nie ma to w główny
    > regulaminie pisze ze jak się rezygnuje na usługe niższą to się płaci 49zł
    > . Tylko ja całkiem rezygnuje z usługi chello easy i to jest najniższy
    > pakiet !

    Jezeli pani w BOK powiedziala Ci, ze "w regulaminie pisze", to badz
    spokojny, ze postepowala zgodnie z marketoidalna procedurka, ktora nie ma
    nic wspolnego z rzeczywistoscia. M. in. dlatego, ze nic w zadnym regulaminie
    nie moze "pisac". Moze co najwyzej "byc napisane" ;>

    A na serio - pojdz do swojego powiatowego Rzecznika Praw Konsumenta (kontakt
    znajdziesz w Internecie) i tam dowiesz sie szczegolowo o swoich prawach, w
    tym byc moze uslyszysz, ze "w razie postepowania sadowego ja bardzo chetnie
    wezme na siebie Pana obrone, bo bardzo lubie powiekszac sobie 'konto' o
    wygrane sprawy".

    Pozdrawiam,

    Tiger