  • 1. Data: 2006-03-13 18:55:59
    Temat: UPC opłaty za rezygnacje
    Od: "Nuk" <n...@o...pl>

    Witam
    Mam pytanie czy można naliczać opłaty od rezygnacji z usługi jeśli umowa
    była na 12 miesięcy i termin właśnie wygasł ?

    Pozdrawiam
    Nuk

    --
    ------------
    Informacja zawarta w niniejszej wiadomości jest poufna i prawnie
    zastrzeżona. Jeżeli Pan/Pani nie jest jej właściwym adresatem lub wiadomo?ć
    została otrzymana przez pomyłkę, prosimy o niezwłoczne powiadomienie
    nadawcy
    oraz o jej usunięcie. Jakiekolwiek nieuprawnione kopiowanie tej wiadomości,
    jej ujawnienie lub wykorzystanie w inny sposób jest niedozwolone.
    This e-mail may contain confidential and/or privileged information. If you
    are not the intended recipient or have received this e-mail in error please
    notify the sender immediately and destroy this e-mail. Any unauthorised
    copying, disclosure or distribution of the material in this e-mail is not
    allowed.
    Diese E-Mail enthält vertrauliche und/oder rechtlich geschützte
    Informationen. Wenn Sie nicht der richtige Adressat sind oder diese E-Mail
    irrtümlich erhalten haben, informieren Sie bitte sofort den Absender und
    vernichten Sie diese Mail. Das unerlaubte Kopieren sowie die unbefugte
    Weitergabe dieser Mail ist nicht gestattet.

    ---
    Baza sygnatur wirusow (VPS): 0610-2, 2006-03-10
    Przetestowano na: 2006-03-13 19:55:59

  • 2. Data: 2006-03-13 19:12:34
    Temat: Re: UPC opłaty za rezygnacje
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Nuk wrote:
    > Informacja zawarta w niniejszej wiadomości jest poufna i prawnie
    > zastrzeżona.

    Podstawa prawna?

> [...]

    Podstawa prawna?

    > Any unauthorised
    > copying, disclosure or distribution of the material in this e-mail is

    On what legal basis?

    > Diese E-Mail enthält vertrauliche und/oder rechtlich geschützte
    > Informationen.

    Von welchem Recht geschützt?

    -------------------+
    -------------------+

  • 3. Data: 2006-03-13 19:16:50
    Od: o`rety <o`rety@pl.pl>

    Użytkownik Nuk napisał:

[...]

    tak z ciekawosci: po kiego grzyba takie zapiski pod mailami?

  • 4. Data: 2006-03-13 20:19:17
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    o`rety napisał(a):
> [...]
    > oraz o jej usunięcie. Jakiekolwiek nieuprawnione kopiowanie tej wiadomości,
    > jej ujawnienie lub wykorzystanie w inny sposób jest niedozwolone.

    Może kolega dołączy jeszcze tę wersję językową? :-)

    Tento e-mail a jakékoli soubory k němu připojené mohou být důvěrné nebo
    chráněné právními předpisy. Pokud jste tuto zprávu omylem obdrželi,
    prosíme oznamte toto odesílateli bez zbytečného odkladu a poté ji
    vymažte z Vašeho systému.

    > tak z ciekawosci: po kiego grzyba takie zapiski pod mailami?

    Kultura korporacyjna to się nazywa. Oczywiście, jak większość w
    korporacjach, bez większej wartości.

    M.

  • 5. Data: 2006-03-13 20:22:03
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Mon, 13 Mar 2006 20:16:50 +0100,
    o`rety <o`rety@pl.pl> screamed:

    Trendy buzzwords... <-;

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:224B ]
    [ 21:21:52 user up 10914 days, 9:16, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    grep me no patterns and I'll tell you no lines.

  • 6. Data: 2006-03-13 20:59:46
    Od: "Nuk" <n...@o...pl>

    A ja tylko się chciałem dowiedzieć czy można takie opłaty sobie naliczać

    ---
    Baza sygnatur wirusow (VPS): 0610-2, 2006-03-10
    Przetestowano na: 2006-03-13 21:59:49

  • 7. Data: 2006-03-13 22:54:25
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Nuk [###n...@o...pl.###] napisał:

    > Mam pytanie czy można naliczać opłaty od rezygnacji z usługi jeśli
    umowa
    > była na 12 miesięcy i termin właśnie wygasł ?

    Musisz zajrzeć do umowy i ewentualnego regulaminu. Jeśli tam nic nie
    ma, to nie można. Umowa przestaje obowiązywać z mocy samej jej treści
    i po sprawie.

  • 8. Data: 2006-03-13 23:18:48
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Nuk wrote:
    > A ja tylko się chciałem dowiedzieć czy można takie opłaty sobie naliczać

    Czyżby? Ja dopatrzyłem się tylko straszenia dyskutantów
    odpowiedzialnością karną w trzech językach. Do zdecydowanej większości
    stwierdzeń z listu się nawet ustosunkowałem (no, może poza "Wychodzace
    wiadomosc czysta", tu użytego języka akurat nie znam).

    -------------------+
    -------------------+

  • 9. Data: 2006-03-14 07:12:47
    Od: "Nuk" <n...@o...pl>

    > Musisz zajrzeć do umowy i ewentualnego regulaminu. Jeśli tam nic nie
    > ma, to nie można. Umowa przestaje obowiązywać z mocy samej jej treści
    > i po sprawie.

    Tłumaczyła mi tak pani z bok "W regulaminie promocji nie ma napisane ze nie
    ma opłaty za rezygnacje po 12 miesiącach a jak nie ma to w główny
    regulaminie pisze ze jak się rezygnuje na usługe niższą to się płaci 49zł .
    Tylko ja całkiem rezygnuje z usługi chello easy i to jest najniższy pakiet !

    ---
    Baza sygnatur wirusow (VPS): 0610-2, 2006-03-10
    Przetestowano na: 2006-03-14 08:12:48

  • 10. Data: 2006-03-14 16:29:42
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Nuk [###n...@o...pl.###] napisał:

    Jeśli jest tak, jak piszesz, to wypowiedz im na piśmie i wyjaśnij,m że
    jak uważają, że mają do Ciebie jakieś roszczenie, to by zwrócili się z
    tym problemem do sądu.