  • 1. Data: 2006-03-13 18:36:11
    Temat: Szacunek do prawa w Polsce.
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    Jak myślicie, czy w naszym kraju szanuje się prawo? Chyba są na ten
    temat jakieś statystyki, sondaże i tym podobne wyniki badań?

  • 2. Data: 2006-03-14 00:14:20
    Temat: Re: Szacunek do prawa w Polsce.
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    > Jak myślicie, czy w naszym kraju szanuje się prawo? Chyba są na ten
    > temat jakieś statystyki, sondaże i tym podobne wyniki badań?

    Jezeli nawet sa, to sie ich nie ujawnia. A czy jest szanowane? Zapytaj min.
    Ziobry, ktory ostatnio wypowiedzial sie na temat likwidacji podatku od
    spadkow i darowizn, dorzucajac cos na temat tego, ze powszechnie uwaza sie
    ten podatek za demoralizujacy i niesprawiedliwy.

    A we mnie poczucie niesprawiedliwosci i chec do zdemoralizowania myself
    budzi... (tu wpisz odpowiedni podatek + przezerajacego go urzednika).

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 3. Data: 2006-03-14 08:57:40
    Od: "Maverick31" <m...@W...o2.pl>

    Użytkownik ""Piotr Dembiński"" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Jak myślicie, czy w naszym kraju szanuje się prawo?

    W naszym kraju powszechna jest "moralnosc Kalego". Jesli przepis jakis
    dziala w naszym interesie, daje prawo do czegos to nauczymy sie takiej
    formulki na pamiec, ale jezeli w zapisie jest jakis obowiazek uznajemy, ze
    nas nie dotyczy, albo go nie ma wcale.
    Przyklad idzie z gory- od poslow, sedziow, prawnikow innej masci i koloru.

  • 4. Data: 2006-03-14 21:05:53
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    "Tiger" <c...@c...pl> writes:

> [...]
    > likwidacji podatku od spadkow i darowizn, dorzucajac cos na temat
    > tego, ze powszechnie uwaza sie ten podatek za demoralizujacy

    Nie chodzi mi o nastawienie prawodawców do ich własnej pracy,
    ale o przestrzeganie prawa przez zwykłych, szarych, nie objętych
    żadnym immunitetem obywateli.

    Jak na przykład wygląda w Polsce szara strefa? Bo prawo pracy mamy
    podobno na tle innych krajów zabójcze.

    --
    http://www.piotr.dembiński.prv.pl

  • 5. Data: 2006-03-14 21:21:22
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    "Maverick31" <m...@W...o2.pl> writes:

    > Użytkownik ""Piotr Dembiński"" <p...@g...pl> napisał
    > w wiadomości news:87lkve6vl0.fsf@hector.domek...

    > W naszym kraju powszechna jest "moralnosc Kalego".

    O, a masz jakieś dane statystyczne na potwierdzenie tej tezy
    czy wziąłeś/wzięłaś ją z sufitu?

  • 6. Data: 2006-03-14 23:08:45
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    > Jak na przykład wygląda w Polsce szara strefa? Bo prawo pracy mamy
    > podobno na tle innych krajów zabójcze.

    Wyglada na kazdym kroku i zza kazdego wegla.

    Pozdrawiam,

    Tiger