  • 1. Data: 2006-06-09 11:13:07
    Temat: UPC REZYGNACJA
    Od: "Nuk" <n...@o...pl>

    Witam

    Złożyłem rezugancje z usługi chello , i upc obciazyło mnie opłatą za 49 jak to
    nazwali "za zmiane pakietu na niższy". Napisałem do nich reklamacje że nie
    zmieniałem pakietu tylko rezygnowałem z usługi . Przysłali pisemko oczywiście z
    negatywną odpowiedzią ,że kieruja sie obowiązującym regulaminem i takie tam inne
    pierdoły. Przeszukałem ten regulamin i o rezygnacji znalazłem tylko tyle :
    3. Je?eli Abonent nie zalega z ?adnymi op3atami na rzecz Dostawcy us3ug,

    zakres .wiadczonych Us3ug mo?e zostaa rozszerzony na wniosek Abonenta

    o nowe Us3ugi dostepne na danym terenie . tzw. zmiana us3ugi na

    .wy?sz1. albo rezygnacje z niektórych Us3ug . tzw. zmiana us3ugi na .ni?-

    sz1.. W tej sytuacji, Umowa Abonencka zostaje zmieniona z chwil1 otrzymania

    przez Dostawce us3ug pisemnego wniosku Abonenta o zmiane zakresu

    Us3ug lub w terminie wskazanym przez Abonenta.

    Co mam zrobić żeby uniknąc tej opłaty ??

  • 2. Data: 2006-06-09 11:51:00
    Temat: Re: UPC REZYGNACJA
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    > Złożyłem rezugancje z usługi chello

    Z jakiej uslugi?

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 3. Data: 2006-06-09 11:53:53
    Od: "Nuk" <n...@o...pl>

    > Z jakiej uslugi?

    chello easy

  • 4. Data: 2006-06-09 13:48:06
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    > chello easy

    Ok, ale czy Twoja rezygnacja polegala na tym, ze w efekcie nie jestes juz
    ich abonentem w zakresie Internetu? Jezeli tak, to bierz negatywna odpowiedz
    na swoja reklamacje i lec do Rzecznika Praw Konsumenta. Natomiast dziwi mnie
    to, bo w UPC nie spotkalem sie jeszcze z negatywnym podejsciem do klienta.
    Najlepiej zadzwon na 9480 i popros o wyjasnienie telefoniczne sytuacji.
    Zanotuj nazwisko osoby, z ktora bedziesz rozmawial i popros grzecznie, zeby
    naprawili swoj blad - chyba ze uwazaja za stosowne, zebys udal sie z tym do
    rzecznika praw konsumenta.

    Oczywiscie nie miales juz "cyrografu", czyli umowy promocyjnej na 12
    miesiecy?

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 5. Data: 2006-06-09 15:44:00
    Od: "Nuk" <n...@o...pl>

    > Oczywiscie nie miales juz "cyrografu", czyli umowy promocyjnej na 12
    > miesiecy?

    Tak jak pisali że jeśli się nie chce dalej kozystać z ich usług trzeba
    złożyć pisemną rezygnacje na 30 dni przed końcem. Tak więc zrobiłem , i
    dzwoniąc w inne sprawie dowiedziałem się o tej opłacie. Jakaś pani
    wytłumaczyła że na starym regulaminie to bym nie miał opłaty , ale że od 1
    marca wszedł nowy to już musze zapłacić. Rezygnacje składałem jeszcze przed
    obowiązywaniem nowego regulaminu. Nie wiem czy jeszcze się do nich odwoływać
    czy odrazu do rzecznika iśc.

    Pozdrawiam
    Nuk

  • 6. Data: 2006-06-09 16:06:22
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Nuk napisał(a):

> [...]
    > obowiązywaniem nowego regulaminu. Nie wiem czy jeszcze się do nich odwoływać

    Daj im szansę... się wkopać. Napisz o rezygnacji, o dacie zlecenia i że
    nie "zmieniłeś pakiet na niższy" a wypowiedziałeś umowę w części
    dotyczącej dostępu do internetu. Wyślij poleconym. Czekaj na pisemną
    odpowiedź. Mają na to 30 dni.

    M.

  • 7. Data: 2006-06-09 17:11:06
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

> [...]
    > nie "zmieniłeś pakiet na niższy" a wypowiedziałeś umowę w części
    > dotyczącej dostępu do internetu. Wyślij poleconym. Czekaj na pisemną

    ROTFL... nawet jezeli obowiazuje jakis nowy regulamin, to KARA za
    rozwiazanie umowy po uplynieciu "cyrografu"... jest po prostu niezgodna z
    prawem i sprawdze to w poniedzialek. Jezeli rzeczywiscie tak jest, to zloze
    pisemna skarge do UOKiK z prosba do NiK o nadzor (bo UOKiK ostatnio cos sie
    opieprza...).

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 8. Data: 2006-06-09 17:30:26
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    http://www.upc.pl/pdf/regulamin_upc_010306.pdf

    Jak dla mnie jest tam co najmniej 5 przepisow niezgodnych z prawem... Niech
    ktos skomentuje, bo mi juz rece opadaja, jak patrze na kolejnego operatora
    internetu, ktory uprawia tego typu polityke.

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 9. Data: 2006-06-09 22:27:26
    Od: Beniamin <b...@c...pl>

    Nuk napisał(a):
    > Złożyłem rezugancje z usługi chello , i upc obciazyło mnie opłatą za 49
    > jak to nazwali "za zmiane pakietu na niższy".

    Walczę z nimi o to samo (no, prawie, u mnie rezygnacja z Canal+). I
    myślę, że może się skończyć to w sądzie mimo że kwota jest śmiesznie niska.
    Najważniejszy, moim zdaniem, zapis w ich regulaminie, to to, że _pakiet_
    jest objęty jedną opłatą abonamentową, czyli jeśli na fakturze miałeś
    dwie oddzielne pozycja (a miałeś), to nie jest to zmiana pakietu na niższy.

    --
    Pozdrawiam,
    Beniamin

  • 10. Data: 2006-06-10 00:49:23
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Fri, 9 Jun 2006 19:30:26 +0200, Tiger napisał(a):

    > Jak dla mnie jest tam co najmniej 5 przepisow niezgodnych z prawem...

    Jak dla Ciebie to niezgodne z prawem jest nawet to, że w sklepie nie dali
    Ci darmowej siatki na zakupy... Więc skończ sie już kompromitować i
    przestaw sie na tej grupie w tryb "read only".

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl