  • 21. Data: 2006-06-11 21:09:38
    Temat: Re: UPC REZYGNACJA
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    > A złożyłeś reklamację?

    > Nie wiem - na podstawie tych informacji trudno jest sobie wyrobić zdanie
    > na ten temat.

    Tak, zapomnialem dodac, reklamacja byla zlozona, byl w niej podniesiony
    zarzut niezgodnego z regulaminem nalozenia kary, operator odpowiedzial na to
    negatywnie, bez uzasadnienia, ze "kare nalozyl regulaminowo" i "mial prawo".

    Z tego co wiem, firma Aster City Cable sp. z o.o. w Warszawie stosuje takie
    praktyki notorycznie, wiec nie polecam korzystania z ich uslug. W UPC
    (Chello) od pazdziernika nie mialem ani pol problemu z obsluga klienta ;-)

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 22. Data: 2006-06-11 21:42:45
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sun, 11 Jun 2006 14:59:42 +0200, Tiger napisał(a):

    > A czy PiH jest cialem wymierzajacym kary, czy badajacym zgodnosc z
    > przepisami (i pozniej ewentualnie...)? ;-))

    Kary wymierzają sądy.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl