  • 1. Data: 2006-06-09 09:16:06
    Temat: Kto ma prawa do pracy/programu napisanego na zaliczenie?
    Od: "Axel" <g...@p...onet.pl>

    Witam,

    Wiem ze ten temat byl juz poruszany. Jednak opinie sa sprzeczne, nie udalo mi
    sie rowniez znalezc nowych postow nt, a wiem ze w 2005 roku zaszly pewne zmiany
    w prawie autorskim.
    Zakladam sytuacje.
    Prowadzacy zajecia daje mi temat programu do napisania, ja ten program wykonuje
    i oddaje prowadzacemu w celu zaliczenia przedmiotu, nie jest podpisywana zadna
    umowa, nie jestem pracownikiem uczelni, a jedynie zwyklym studentem.
    Kto ma do tego programu prawa autorskie i majatkowe - ja, prowadzacy, czy
    uczelnia? Czy moge legalnie sprzedac ten program osobie trzeciej?!
    Prosze o konkretne odpowiedzi, najlepiej poparte odpowiednimi aktami prawnymi z
    podanym numerem Art.

    Z gory bardzo dziekuje za odpowiedzi.

    Grzegorz Zieba Axel

  • 2. Data: 2006-06-09 13:56:47
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

    zdaje sie ze dotychczas bylo tak ze prawo to utworu masz ty, ale uczelnia
    moze program wykupic i ma na to okreslony czas, nawet jak wykupi a
    niewykorzysta to rowniez po jakims czasie prawo wykorzystnia wraca do
    ciebie.
    Poszukaj w sieci aktualnej wersji.

  • 3. Data: 2006-06-10 06:58:59
    Od: g...@p...onet.pl

    > Poszukaj w sieci aktualnej wersji.

    Masz na mysli aktualna wersje aktu?!

    Czy jest mozliwosc zeby sprawe praw autorskich regulowal status/regulamin
    uczelni??