  • 1. Data: 2006-06-09 11:14:24
    Temat: Opłata Rekrutacyjna
    Od: noker <n...@p...przed.wyslaniem.bla.pl>

    Witam.
    Przyznaję że ja już dawno studia zakończyłem i mile je wspominam.
    Teraz jednak mój młodszy braciszek zaczyna (a raczej ma zamiar zacząć)
    studiować i mam w związku z tym pytanie takie do was.
    Za "moich czasów" nie było zdaje sie takich rzeczy jak opłata za rekrutację.
    Dla przykładu z podwórka UMCS Lublin

    >Ustalono wysokość opłaty rekrutacyjnej:
    >a) Dla osób ubiegających się o przyjęcie na dowolne kierunki studiów
    >(poza kierunkami na Wydziale Artystycznym) wysokość opłaty wynosi 80
    zł >za pierwszy kierunek i 60 zł za każdy następny zadeklarowany
    kierunek >studiów.
    >b) Dla osób ubiegających się o przyjęcie na kierunki artystyczne
    >wysokość opłaty wynosi 120 zł za pierwszy kierunek i 100 zł za każdy
    >następny zadeklarowany kierunek studiów na Wydziale Artystycznym.
    >Kandydat wnosi opłatę łączną za wszystkie zadeklarowane kierunki >studiów.

    Czy to jest normalne i zgodne z prawem??

    PZDR
    --
    _ _ _ BMW e30 325iA _ _
    | \ | | __ | | _ ___ _ __ __ __ ___ | | / |

  • 2. Data: 2006-06-09 11:21:20
    Temat: Re: Opłata Rekrutacyjna
    Od: "Arek Margraf" <U...@p...onet.plNOSPAM>

    Użytkownik "noker" <n...@p...przed.wyslaniem.bla.pl> napisał w
    wiadomości news:e6bl7f$jus$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    mam w związku z tym pytanie takie do was.
    > Za "moich czasów" nie było zdaje sie takich rzeczy jak opłata za rekrutację.

    Musisz byc bardzo stary. Za "moich czasów" 15 lat temu taka opłata była (UAM i PP).
    Powiem więcej była ona relatywnie (w
    stosunku do średniej krajowej) wyższa niż dzisiaj.

    A.