  • Data: 2018-09-26 14:18:57
    Temat: Re: Tajemnica adwokacka
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sonn <x...@p...onet.pl> pisze:

    > Odwołać się po jej ujawnieniu na przesłuchaniu, półgłówku?
    > [...]

    No to wal linka z tekstem propozycji i "straszliwymi" fragmentami albo
    wal się na drzewo z _domysłami_ które ci _politycznie_ pasują.

    Dla mnie PiS nie jest poza podejrzeniami o możliwość prób _debilnej_
    zmiany w prawie do tajemnicy adwokackiej. Tylko że ja ni złamanego wuja
    nie będę ich (ostro) opierdalał na podstawie cudzych "wrogich domysłów".
    Na podstawie _tekstu propozycji_ całkiem łatwo jak będzie za co.
    Po za tym może mieć miejsce klasyczne "polityczne rozpoznanie bojem":
    rzuca się "bardzo daleko idącą" propozycje (z której się można łatwo
    wycofać) żeby zdobyć wyczucie ile da się przepchnąć.

    <cynizm> PiS niby naprawdę chce żeby "po oderwaniu PiS+ od żłoba władzy"
    adwokatów PiS _łatwo_ było zwalniać z tajemnicy adwokackiej? </cynizm>

    --
    A. Filip