  • 1. Data: 2005-07-27 14:10:32
    Temat: TRZECIA - TERMINOWA
    Od: "ARTUR" <v...@i...pl>

    Przeczytajcie uwaznie ponizszy tekst (krotki artykul z gazety) ktory
    przeczytalem:

    "Jesli strony zawarly kolejna umowa o prace na czas okreslony, po
    uprzednich dwoch na nastepujace po sobie okresy, a przerwa miedzy nimi
    nie przekroczyla jednego miesiaca, to trzecia umowa jest rownoznaczna z
    zawarciem umowy o prace na czas nieokreslony (art. 25) paragraf 1 kp.

    Zasada ta znow dziala od 01.05.2004 r. czyli od wejscia do Unii. Jesli
    tego dnia miales umowe na czas okreslony, to jest ona uznana za
    pierwsza."

    Czyli jak to sie ma do mojej osoby?? A pytam dlatego, ze:
    - jedna umowa na czas okreslony byla zawarta od 01.01.2004 do
    31.06.2004 r
    - nastepna umowa na czas okreslony byla zawarta od 01.07.2004 do
    31.06.2005 r
    - a teraz, a dokladnie 01.07.2005 r. podpisalem nastepna swoja umowe na
    czas okreslony do konca biezacego roku.

    Czy ta terazniejsza umowa (ktora trwa do konca biezacego roku) powinna
    byc juz traktowana przeze mnie jako moja trzecia umowa od momentu
    wejscia do Unii, czyli za czym idzie powinna byc traktowana
    jednoznacznie jako umowa na czas nieokreslony czyli bezterminowo??

    Z gory wielkie dzieki za odpowiedzi. pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-07-27 15:26:23
    Temat: Re: TRZECIA - TERMINOWA
    Od: "Big Jack" <m...@h...fdfyez.aw>

    W wiadomości: news:dc84km$1be$1@stargard.srg.vectranet.pl
    użytkownik *ARTUR* napisał(a):

    > - jedna umowa na czas okreslony byla zawarta od 01.01.2004 do
    > 31.06.2004 r
    > - nastepna umowa na czas okreslony byla zawarta od 01.07.2004 do
    > 31.06.2005 r

    A ja myślałem, że tylko Baron Munchausen wymyślił nowy dzień - 32 maja.
    Ten 31.06 masz napisany w umowie?
    Big Jack

    --
    //////
    ( o o) GG: 660675

  • 3. Data: 2005-07-27 15:56:14
    Od: "ARTUR" <v...@i...pl>

    > A ja myślałem, że tylko Baron Munchausen wymyślił nowy dzień - 32
    > maja.
    > Ten 31.06 masz napisany w umowie?

    Ojejku, pomylilem sie, a Ty mnie zlapales za slowo:( Oczywiscie ze w
    obydwu przypadkach chodzi o date 30.06.:)
    To co, ktora teraz mam umowe na czas okreslony??

  • 4. Data: 2005-07-27 16:01:35
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 27 lip o godzinie 17:56, na pl.soc.prawo, ARTUR napisał(a):

    > To co, ktora teraz mam umowe na czas okreslony??

    No rany julek!
    Jak to którą?
    Czwarta już nie może mieć miejsca ponieważ trzecia jest na czas
    nieokreślony. Z kolei druga umowa nie spełnia warunku ... trzeciej umowy.

    ;)

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany

  • 5. Data: 2005-07-27 16:05:14
    Od: "ARTUR" <v...@i...pl>

> [...]
    > Czwarta już nie może mieć miejsca ponieważ trzecia jest na czas
    > nieokreślony. Z kolei druga umowa nie spełnia warunku ... trzeciej

    ??? To ja juz teraz nic nie rozumiem:(

  • 6. Data: 2005-07-27 16:18:25
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    ARTUR napisał(a):

    > ??? To ja juz teraz nic nie rozumiem:(

    Masz dopiero drugą umowę zawartą po wejściu do unii. Pogląd wyrażony w
    gazecie jest błędny w zakresie w którym twierdzi że pierwszą umowa jest
    umowa która trwała 1 maja 2004 roku.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    którymi staramy się je ukryć."

  • 7. Data: 2005-07-27 17:33:35
    Od: "ARTUR" <v...@i...pl>

    > Masz dopiero drugą umowę zawartą po wejściu do unii. Pogląd wyrażony w
    > gazecie jest błędny w zakresie w którym twierdzi że pierwszą umowa
    > jest umowa która trwała 1 maja 2004 roku.

    Jestes przekonany o tym, ze poglad wyrazony w gazecie jest bledny??

  • 8. Data: 2005-07-27 17:34:13
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    ARTUR napisał(a):

    > Jestes przekonany o tym, ze poglad wyrazony w gazecie jest bledny??

    Jestem.

  • 9. Data: 2005-07-27 18:36:00
    Od: "ARTUR" <v...@i...pl>

    > Jestem.