  • 11. Data: 2005-07-27 18:43:37
    Temat: Re: TRZECIA - TERMINOWA
    Od: "ARTUR" <v...@i...pl>

    > Nie, wróżka.

    Ale to naprawde nie bylo po to, zeby Ci ublizyc...poprostu chce miec
    przekonanie, kto mi odpowiada na powyzszy temat.

  • 12. Data: 2005-07-27 18:51:21
    Od: "stef" <s...@w...pl>

    Użytkownik "ARTUR" <v...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > 31.06.2004 r
    > - nastepna umowa na czas okreslony byla zawarta od 01.07.2004 do
    > 31.06.2005 r
    > - a teraz, a dokladnie 01.07.2005 r. podpisalem nastepna swoja umowe na
    > czas okreslony do konca biezacego roku.
    >
    > Czy ta terazniejsza umowa (ktora trwa do konca biezacego roku) powinna byc
    > juz traktowana przeze mnie jako moja trzecia umowa od momentu wejscia do
    > Unii, czyli za czym idzie powinna byc traktowana jednoznacznie jako umowa
    > na czas nieokreslony czyli bezterminowo??
    >
    > Z gory wielkie dzieki za odpowiedzi. pozdrawiam

    Witam
    Bardzo proste, Twoja umowa od 01-07-2005 do końca bieżącego
    roku jest drugą umową w nowych warunkach . Poczytaj KP też będziesz pewien
    Pozdrawiam
    Stef

  • 13. Data: 2005-07-27 18:51:21
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    ARTUR napisał(a):

    > Ale to naprawde nie bylo po to, zeby Ci ublizyc...poprostu chce miec
    > przekonanie, kto mi odpowiada na powyzszy temat.

    Odpowiadam ci ja i jestem dobrą wróżką :)

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    którymi staramy się je ukryć."