  • 1. Data: 2005-07-27 14:11:58
    Temat: DZIERZAWA GRUNTU POD GARAŻ -ZGROZA !!!
    Od: "KEN" <k...@b...pl>

    Witam

    Krótko i na temat

    Dzierżawię od miasta teren pod garaż w Pruszkowie pod Wawką i każą mi płacić
    za 11m2(bez elektryczności) 690 zł rocznie. Uważam że to wysoka cena jak na
    dzierżawę,pozatym moj sąsiad płaci tylko 390 też za 11 m2 tuż obok.Kto
    ustala stawki?????

    Inny moj znajomy(też z Pruszkowa lecz w innym miejscu) odkupił grunt pod
    garaż od miasta (jakieś 5 lat temu za ok 700zł!!!!) i teraz płaci tylko
    podatek od nieruchomości ok 120zł na rok.
    Czy ktoś z Was wie czy i teraz można dokonać takiego manewru????
    Mowił mi ze wyszła wtedy ustawa i że wywalczył od miasta to odkupienie i jak
    widać dało radę.

    Piszę bezskutecznie pisma o bniżkę opłat ....nie ręczę czy nie padnie z
    mioch rąk jakiś urzędas....

    Bardzo proszę o pomoc i pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-07-28 11:33:58
    Temat: Re: DZIERZAWA GRUNTU POD GARAŻ -ZGROZA !!!
    Od: "Tomasz Bednarz" <tb(usunTO)@internet.pl>

> [...]
    jak
    > widać dało radę.
    > Piszę bezskutecznie pisma o bniżkę opłat ....nie ręczę czy nie padnie z

    Dlaczego nie negocjowales ceny przy podpisywaniu umowy?
    Przeciez dawno skonczyly sie czasy ze kazdemu po rowno ...... jeden placi za
    cos 1 zł a inny za to samo 1000 zł - to rynek ustala cene!
    Byles gotowy zaplacic tyle ile placisz lub zgodziles sie na warunki podwyzek
    to sam sobie jestes winien ....
    Jakis twoj znajomy "wywalczyl odkupienie" a ty?
    Skoro sasiad walczyl a ty nie to dlaczego masz miec tak samo dobrze jak
    sasiad?

    Rada ... wypowiedziec umowe i przy podpisywaniu nowej walczyc o lepsze
    warunki ....
    A i cos mi sie obilo o uszy o znoszeniu instytucji dzierazawy ale nie wiem
    co i gdzie .....

    TB