  • 1. Data: 2005-07-27 13:53:03
    Temat: Zmiana osoby spłacającej kredyt
    Od: "Kol1" <a...@g...pl>

    Mam pytanie dotyczące następującej sytuacji, mianowicie do kredytu
    przystępuja 2 osoby - moja zona oraz osoba samotna, mam rozdzielność
    majątkową z żoną, dzieje sie tak poniewaz nie mam uregulowanego stosunku do
    służby wojskowej i nie moge wnioskowac o kredyt. Jak wygląda sytuacja kiedy
    za 2 - 3 lata bede chciał przystąpic do spłaty kredytu a dokładniej stać
    sie współkredytobiorcą (tym samym zwalniajac 2 osobę ze spłaty kredytu),
    czy zmiany w ksiegach wieczystych bedą wymagały jakis zmian oraz jak to może
    wyglądac ze strony banku (BOS). Czy bank może stwarzac jakies problemy?
    Zależy mi bardzo na tej informacji bo niechciałbym aby okazało sie za 2-3
    lata, że osoba która zgodziła sie przystąpic do kredytu bedzie z nim
    związana na nastepne 30 lat.
    Pozdrawiam
    Kol

  • 2. Data: 2005-07-27 22:04:17
    Temat: Re: Zmiana osoby spłacającej kredyt
    Od: "Włodzimierz Matuszewski" <a...@o...pl>

    Kilka pytań

    1. czy jest to kredyt na zakup mieszkania? Sądząc po długości okresu
    kredytowania tak, ale proszę o potwierdzenie
    2. Kto jest właścicielem tegoż mieszkania (żona, żona i Ty, czy żona i
    współkredytobiorca)?

  • 3. Data: 2005-07-28 09:48:11
    Od: "Kol1" <a...@g...pl>

    Użytkownik "Włodzimierz Matuszewski" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > kredytowania tak, ale proszę o potwierdzenie
    > 2. Kto jest właścicielem tegoż mieszkania (żona, żona i Ty, czy żona i

    Tak jest to kredyt na zakup mieszkania, włascicielem mieszkania bedzie tylko
    żona, kredytobiorcą natomiast żona i osoba samotna, ja nie jestem brany pod
    uwagę w kredycie. Dziekuje za zainteresowanie i pozdrawiam

    Kol1