    From: "ARTUR" <v...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: TRZECIA - TERMINOWA
    Date: Wed, 27 Jul 2005 16:10:32 +0200

    Przeczytajcie uwaznie ponizszy tekst (krotki artykul z gazety) ktory
    przeczytalem:

    "Jesli strony zawarly kolejna umowa o prace na czas okreslony, po
    uprzednich dwoch na nastepujace po sobie okresy, a przerwa miedzy nimi
    nie przekroczyla jednego miesiaca, to trzecia umowa jest rownoznaczna z
    zawarciem umowy o prace na czas nieokreslony (art. 25) paragraf 1 kp.

    Zasada ta znow dziala od 01.05.2004 r. czyli od wejscia do Unii. Jesli
    tego dnia miales umowe na czas okreslony, to jest ona uznana za
    pierwsza."

    Czyli jak to sie ma do mojej osoby?? A pytam dlatego, ze:
    - jedna umowa na czas okreslony byla zawarta od 01.01.2004 do
    31.06.2004 r
    - nastepna umowa na czas okreslony byla zawarta od 01.07.2004 do
    31.06.2005 r
    - a teraz, a dokladnie 01.07.2005 r. podpisalem nastepna swoja umowe na
    czas okreslony do konca biezacego roku.

    Czy ta terazniejsza umowa (ktora trwa do konca biezacego roku) powinna
    byc juz traktowana przeze mnie jako moja trzecia umowa od momentu
    wejscia do Unii, czyli za czym idzie powinna byc traktowana
    jednoznacznie jako umowa na czas nieokreslony czyli bezterminowo??

    Z gory wielkie dzieki za odpowiedzi. pozdrawiam