  • 1. Data: 2005-09-22 08:10:39
    Temat: TPSA- PROBLEM
    Od: "wiktor" <w...@p...wp.pl>

    Witam
    Mam następujący problem z TPSA od 9 lipca jestem szczęśliwym abonentem Tele2
    niestety moja rodośc nie trwała zbyt długo na fakturze od TPSA, zamiast
    zwykłego abonamentu pojawił się Plan Taryfowy 60 min za darmo dużo droższy
    od zwykłego abonamentu.
    Zadzwoniłem na Błękitną Linię, miła pani lakonicznie wyjaśniła że 9 lipca
    miało miejsce zgłoszenie telefoniczne z prośba o zmianę dotychczasowego
    abonamentu, na pytanie kto zgłaszał nie potrafiła udzielić konkretnej
    odpowiedzi, grzecznie wyjaśniłem że korzystam z Tele2, zadnego zgłoszenia z
    mojej strony nie było , to jakaś horendalna pomyłka i chce wróćić do
    poprzedniego abonamentu, pani powiedziała że to niemożliwe, na pytanie gdze
    moge interweniowac nie potrafiła wskazać konkretnej osoby i adresu.
    Co z tym zrobic, z góry dzięki za wszelkie sugestie
    pozdrawiam
    Wiktor

  • 2. Data: 2005-09-22 08:38:48
    Temat: Re: TPSA- PROBLEM
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Użytkownik wiktor napisał:

    > Co z tym zrobic, z góry dzięki za wszelkie sugestie

    Złożyć reklamację na piśmie. Oczywiście z potwierdzeniem odbioru.

    M.

  • 3. Data: 2005-09-22 12:19:26
    Od: "lisle" <d...@d...pl>

    Czlowieku zrezygnuj z haraczu ktory placisz tym zlodziejom i wypowiedz im
    umowe a w zamian kup sobie komorke i tam wydaj ta kase z abonamentu na
    rozmowy a nie na utrzymanie bandy darmozjadow

  • 4. Data: 2005-09-22 13:09:11
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    lisle wrote:

    > Czlowieku zrezygnuj z haraczu ktory placisz tym zlodziejom i wypowiedz im
    > umowe a w zamian kup sobie komorke i tam wydaj ta kase z abonamentu na
    > rozmowy a nie na utrzymanie bandy darmozjadow

    faktem jest, 45 zlotych netto za standardowy abonament w tepsie, ktory
    nic nie daje. Za 50 zlotych netto w Idei (nie wiem jak teraz, bo teraz
    jest Orenż) 100 minut rozmów + naliczanie sekundowe + poczta glosowa +
    fajny telefon za zlotowke + przechodzneie niewykorzystanych minut w
    nieskonczonosc (ktore mi sukcesywnie po 20 minut miesiecznie sie
    gromadza ;)

    --
    Ruchomy Zamek Hauru (Hauru no ugoku shiro) ..... http://tiny.pl/qlnw
    ________________

  • 5. Data: 2005-09-22 14:06:30
    Od: "fotomania" <jacek@NO_SPAM_fotomania.pl>

    Użytkownik "mariposa doux" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > fajny telefon za zlotowke + przechodzneie niewykorzystanych minut w
    > nieskonczonosc (ktore mi sukcesywnie po 20 minut miesiecznie sie

    ----- A jak masz NEO to co zrobisz ( w okolicy nie ma innego kablowego
    dostawcy NETU )
    Do tego jak sobie policzysz dochodzi mozliwosc zalozenia VOIP ( i wtedy jest
    tanio ) Oczywiscie mowie o rozmowach miedzymiastowych i zagranicznych .

    J.

  • 6. Data: 2005-09-22 14:08:57
    Od: "Wanda Masztalska" <w...@g...pl>

    fotomania <jacek@NO_SPAM_fotomania.pl> napisał(a):

> [...]
    > tanio ) Oczywiscie mowie o rozmowach miedzymiastowych i zagranicznych .

    I to jest wlasnie bandytyzm i monopol TPSA.Musze placic abonament
    telefoniczny,mimo,ze korzystam tylko z neostrady.

  • 7. Data: 2005-09-22 14:11:08
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    fotomania wrote:

> [...]
    > tanio ) Oczywiscie mowie o rozmowach miedzymiastowych i zagranicznych .

    No fakt. JAk nie ma netu inaczej niz pr4zez tepse, to.... dupa zbita...

  • 8. Data: 2005-09-22 14:57:25
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "fotomania" <jacek@NO_SPAM_fotomania.pl> napisał w wiadomości

> [...]

    onet connect satelita ?

    P.

  • 9. Data: 2005-09-23 04:02:21
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Przemek R... wrote:

    > onet connect satelita ?

    Cena, cena, cena...

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

  • 10. Data: 2005-09-23 11:39:55
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    fotomania napisał(a):

    > ----- A jak masz NEO to co zrobisz ( w okolicy nie ma innego kablowego
    > dostawcy NETU )

    Ja mam z Idei przez GPRS. Dostęp bez ograniczeń, za 50 zł. No, nie
    wszystko da się zrobić, ale dla mnie wystarcza. Ale - każdemu wedle
    potrzeb.
    Justyna