  • 1. Data: 2005-09-21 22:18:12
    Temat: wypowiedzenie umowy o prace
    Od: "Adam Modrzejewski" <a...@i...pl>

    Witam

    w koncu nie wytrzymalem i wypowiedzialem umowe o prace. I tu prosba o
    doinformowanie mnie.

    Umowa zawarta jest na czas nieokreslony. Byla zawarta na nienormowany czas
    pracy w biurze. Rozpoczecie pracy od dnia 01.09.2003 a wypowiedzialem ja
    18.05.05 w taki sposob:

    "Niniejszym wypowiadam umowę o pracę zawartą w dniu 01.09.2003 z zachowaniem
    ustawowego okresu wypowiedzenia."

    i teraz pytanie, do kiedy tak wlasciwie musze jeszcze znosic moja firme, tzn
    kiedy jest ustawowy termin: 30 dni od daty moje pisma, 30dni od poczatku
    miesiaca, czy jak?

    Pozdrawiam

    Adam