    From: "wiktor" <w...@p...wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: TPSA- PROBLEM
    Date: Thu, 22 Sep 2005 10:10:39 +0200

    Witam
    Mam następujący problem z TPSA od 9 lipca jestem szczęśliwym abonentem Tele2
    niestety moja rodośc nie trwała zbyt długo na fakturze od TPSA, zamiast
    zwykłego abonamentu pojawił się Plan Taryfowy 60 min za darmo dużo droższy
    od zwykłego abonamentu.
    Zadzwoniłem na Błękitną Linię, miła pani lakonicznie wyjaśniła że 9 lipca
    miało miejsce zgłoszenie telefoniczne z prośba o zmianę dotychczasowego
    abonamentu, na pytanie kto zgłaszał nie potrafiła udzielić konkretnej
    odpowiedzi, grzecznie wyjaśniłem że korzystam z Tele2, zadnego zgłoszenia z
    mojej strony nie było , to jakaś horendalna pomyłka i chce wróćić do
    poprzedniego abonamentu, pani powiedziała że to niemożliwe, na pytanie gdze
    moge interweniowac nie potrafiła wskazać konkretnej osoby i adresu.
    Co z tym zrobic, z góry dzięki za wszelkie sugestie
    pozdrawiam
    Wiktor