  • 11. Data: 2005-09-23 19:53:56
    Temat: Re: TPSA- PROBLEM
    Od: Kocureq <a...@...stopce.pl>

    krys napisał(a):
    > Ja mam z Idei przez GPRS. Dostęp bez ograniczeń, za 50 zł. No, nie
    > wszystko da się zrobić, ale dla mnie wystarcza. Ale - każdemu wedle
    > potrzeb.

    Kumpel to ma. Jesli ten Internet w samym centrum Wawy (oxford tower
    chalubinskiego 8) ma czesto przerwy i slaby transfer to ja nie chce
    wiedziec jak jest gdzie indziej :)

    =^;^= [ [xywa][małpa][xywa].com ] =^;^=
    / | [ GG# 1365999 ICQ# 31547220 ] | \
    (___(|_|_| [ k...@j...org ] |_|_|)___)

  • 12. Data: 2005-09-24 08:11:33
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Kocureq napisał(a):

    > Kumpel to ma. Jesli ten Internet w samym centrum Wawy

    Nieee, ja na wsi mieszkam. To była "idea dla firm", teraz ponoc mają
    również dla klienta indywidualnego ( plus chyba też). Przerw nie ma ,
    czasem wolniej chodzi, nie da się pogadać przez Skype, ale w porownaniu
    z kosztami internetu przez modem TPSA to jest po prostu raj.
    Justyna

  • 13. Data: 2005-09-24 09:16:20
    Od: Critu <k...@w...pl>

    fotomania napisał(a):

    > ----- A jak masz NEO to co zrobisz ( w okolicy nie ma innego kablowego
    > dostawcy NETU )
    > Do tego jak sobie policzysz dochodzi mozliwosc zalozenia VOIP ( i wtedy jest
    > tanio ) Oczywiscie mowie o rozmowach miedzymiastowych i zagranicznych .
    >
    > J.

    Jeśli masz NEO to o ile w okolicy jest jakiś dostawca internetu drogą
    radiową to nawet bym sie nie obejrzał i z NEO rezygnował. Policz
    najtańsza NEO to ok 70zł./128Kbps(ograniczony transfer) + najtańszy
    możliwy abonament do NEO to 42zł.ok (dokładnie nie wiem). które co
    miesiąc wyrzucasz w błoto.(chodzi o kwotę abonamentu za tel).
    O ile jest u ciebie taka możliwość radia, a jeśli mieszkasz w mieście to
    na pewno jest możliwość stałego łącza tylko trzeba poszukać dobrze.
    Zakładając opcję radia, u nas wygląda to tak 250zł. koszt instalacji i
    35zł./m-c za 128Kbps. + komórka w opcji np opisanej powyżej i rachunek
    jest prosty.

    Jeśli nie masz możliwości założenia innego netu ja z neo to niestety ale
    jesteś skazany na TELEKOMPROMITACJE POLSKA SA

    Pozdrawiam

  • 14. Data: 2005-09-24 12:17:08
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Critu [Sat, 24 Sep 2005 11:16:20 +0200]:

    > Jeśli nie masz możliwości założenia innego netu ja z neo
    > to niestety ale jesteś skazany na TELEKOMPROMITACJE POLSKA SA

    A owszem, ale to tez idzie po ludzku rozwiazac: znalezc
    z 1-2 sasiadow ktorzy z netu tez korzystaja albo chca
    korzystac, wykupic najtanszego DSLa ~190 brutto/m-c albo
    tego 512 za 230 brutto/m-c i go ladnie podzielic na te
    2-3 osoby. Jak dobrze podzielic to wyjdzie jakosc lepsza
    niz tej NEO+ 128kBps a cena mniej wiecej porownywalna.
    No i raz, brak limitow, dwa, to jednak _jest_ 256 czy 512
    a nie tak jak w NEO+, raz jest raz nie ;)

    Kira

  • 15. Data: 2005-09-28 10:24:40
    Od: Piotr Fonon <f...@p...onet.pl>

    wiktor wrote:
    > Mam następujący problem z TPSA od 9 lipca jestem szczęśliwym abonentem Tele2
    > niestety moja rodośc nie trwała zbyt długo na fakturze od TPSA, zamiast
    > zwykłego abonamentu pojawił się Plan Taryfowy 60 min za darmo dużo droższy
    > od zwykłego abonamentu.

    No, dużo to chyba przesada 50 zł zamiast 45.

    > chce wróćić do
    > poprzedniego abonamentu, pani powiedziała że to niemożliwe,

    TPSA wycofała ze "sprzedaży" abonament standardowy. W wakacje robili w
    jeleni ludzi wprowadzając promocję "darmowych wieczorów i weekendów".
    Było fajnie, ale jak ktoś rezygnuje, to teraz twierdzą, że nie ma już
    powrotu do standardowego.

    Cała sprawa wiąże się z popularnością Tele2. Chcą jakoś pokryć straty.
    Pewnie podczas przełączenia do Tele2 sami podmienili ci abomanent
    myśląc, że nie zauważysz tego. Pisz reklamację i złóż w telepunkcie za
    pokwitowaniem.
    Fonon