  • 1. Data: 2003-02-03 06:53:35
    Temat: TPSA-Dialer-Pomocy!!!
    Od: "preem" <z...@i...com>

    Telekomunikacja odrzuciła reklamację - co dalej robić
    pomocy ! nie mam kasy żeby za to zapłacić ( a już na pewno nie
    jednorazowo).
    Wiem że to dotyka wielu ludzi czy są już jakieś spraw w sądach.

    Pozdrawiam
    Przemol

  • 2. Data: 2003-02-03 07:27:00
    Temat: Re: TPSA-Dialer-Pomocy!!!
    Od: "warsik" <w...@w...com>

    Użytkownik "preem" <z...@i...com> napisał w wiadomości
    > Telekomunikacja odrzuciła reklamację - co dalej robić
    > pomocy ! nie mam kasy żeby za to zapłacić ( a już na pewno nie
    > jednorazowo).
    > Wiem że to dotyka wielu ludzi czy są już jakieś spraw w sądach.

    PROSIEM

    http://www.sti.org.pl/0-700_XXX.htm

    W związku z ciągłym brakiem należytej ochrony i zabezpieczeń połączeń przez
    numery 0-700 należące do TP SA i wynikających z tego faktu poważnych nadużyć
    finansowych na szkodę osób korzystających z Internetu, Stowarzyszenie
    Twórców Internetowych podjęło decyzję o występowaniu do sądu przeciwko TP SA
    w imieniu osób pokrzywdzonych w celu odzyskania straconych przez nich
    pieniędzy.
    Jeżeli dotknęło Cię tego typu nadużycie - czyli niechciane połączenia z
    Internetem poprzez numer 0-700 - i chcesz odzyskać swoje pieniądze: opisz
    nam swoją sytuację oraz wypełnij stosowne pełnomocnictwo.
    Wystąpimy w Twoim imieniu do sądu przeciwko TP SA w celu zwrotu pobranych od
    Ciebie pieniędzy powołując się na art. 286 kodeksu karnego, który mówi:
    "Kto, w celu osiągnięcia korzyści majątkowej, doprowadza inną osobę do
    niekorzystnego rozporządzenia własnym lub cudzym mieniem za pomocą
    wprowadzenia jej w błąd albo wyzyskania błędu lub niezdolności do należytego
    pojmowania przedsiębranego działania, podlega karze pozbawienia wolności od
    6 miesięcy do lat 8." .

    Warto przy tym podkreślić, że w piśmie, które posiadamy, TP SA wyraźnie
    przyznaje, że jest w pełni świadoma tego, że przekierowanie połączeń odbywa
    się bez świadomości użytkowników, że nie zdają sobie sprawy, że używają
    Internetu łącząc się z numerem 0-700. Jednak nie zablokowała możliwości
    popełniania takich czynów i na dodatek czerpie bezprawne korzyści finansowe
    z tego procederu.

    Nie jesteśmy przeciwni regulowaniu opłat za wejście na stronę za
    pośrednictwem połączenia z numerami 0-700 xxx , jednakże musi to być w pełni
    świadomy wybór i działanie użytkownika, nie może to odbywać się poza jego
    świadomością i rozeznaniem, tak jak to się dzieje obecnie.

    Jeżeli TP SA obarczyła Cię opłatą za połączenia z numerami 0-700 mimo, że Ty
    ich nie świadomie inicjowałeś to skontaktuj się z nami - wystąpimy do sądu w
    Twoim imieniu by odzyskać Twoje pieniądze, wraz z należnymi odsetkami.
    Pamiętaj, że nie jesteś jedyną tak pokrzywdzoną osobą, a im więcej osób
    wystąpi do sądu w tej sprawie, tym łatwiej będzie nam dowieść przestępczego
    charakteru tego procederu.
    Jeżeli jeszcze nie zapłaciłeś rachunku, ściągnij sobie wzór reklamacji

    a do sciagania pornosow najlepszy jest www.Kazaa.com :-)

    pozdrawiam

    Warsik

  • 3. Data: 2003-02-03 07:32:38
    Od: "warsik" <w...@w...com>

> [...]
    > jednorazowo).
    > Wiem że to dotyka wielu ludzi czy są już jakieś spraw w sądach.

    http://www.sti.org.pl/0-700_XXX.htm - pewnie tutaj juz byles ?

    A co Ci TP napisalo w odmowie? Jakie jest uzasadnienie?

    Warsik

  • 4. Data: 2003-02-03 07:33:44
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

    : Jeżeli dotknęło Cię tego typu nadużycie - czyli niechciane połączenia z
    : Internetem poprzez numer 0-700 - i chcesz odzyskać swoje pieniądze: opisz
    : nam swoją sytuację oraz wypełnij stosowne pełnomocnictwo.

    co oznacza zaangażowanie pełnomocnika procesowego?
    jakaś wrocławska kancelaria zajęła się tym?

[...]

    innymi słowy zamierzacie udowodnić, że TPSA działała w zamiarze osiągnięcia
    korzyści majątkowej i że zaoferowanie usługi 0700 od poczatku związane było
    z chęcią wyłudzenia pieniędzy.

    nie ma szans. nigdy nie udowodnicie takiego zamiaru.

[...]

    bezprawne?
    a gdzie tu bezprawie?
    jest umowa o świadczenie usług? jest TPSA świadczy usługi zgodnie z umowa, a
    że niektóre są droższe niż inne, trudno :(

[...]

    ciekawym na jakiej podstawie

    : Pamiętaj, że nie jesteś jedyną tak pokrzywdzoną osobą, a im więcej osób
    : wystąpi do sądu w tej sprawie, tym łatwiej będzie nam dowieść
    przestępczego
    : charakteru tego procederu.

    a świstak siedzi...

  • 5. Data: 2003-02-03 12:14:28
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    preem wrote:
    > Telekomunikacja odrzuciła reklamację - co dalej robić
    > pomocy ! nie mam kasy żeby za to zapłacić ( a już na pewno nie
    > jednorazowo).
    > Wiem że to dotyka wielu ludzi czy są już jakieś spraw w sądach.

    Odwołuj się.
    Jeżeli możesz zeskanować odpowiedź TP SA na Twoją reklamację to
    prześlij skan na adres b...@s...org.pl

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700_XXX.htm

  • 6. Data: 2003-02-03 13:37:12
    Od: "pietruszek" <e...@w...go2.pl>

> [...]
    > jednorazowo).
    > Wiem że to dotyka wielu ludzi czy są już jakieś spraw w sądach.

    no trudno przeciez dialery sa wyposazone i informuja o kosztach
    jesli nie masz to odetna ci telefon zapewne dadza tez sprawe do sadu i tu
    mozesz walczyc oto zeby sie odwalili
    ale i tak niec nie zrobisz tym ktorzy na dialerach zarabiaja i
    telekomunikacji

  • 7. Data: 2003-02-03 16:39:45
    Od: "zeluq" <z...@s...pl>

> [...]
    > jednorazowo).
    > Wiem że to dotyka wielu ludzi czy są już jakieś spraw w sądach.

    zaraz zaraz, jezeli siedziales na dialerze to dlaczego tepsa mialaby uznac
    reklamacje? W dialerze jest napisane ile to wszystko kosztuje, nikt tego nie
    czyta i pozniej w mawiaja, ze to nie oni.

    zeluq

  • 8. Data: 2003-02-04 01:34:36
    Od: "Kudłaty" <A...@i...pl>

> [...]
    nie
    > czyta i pozniej w mawiaja, ze to nie oni.

    Czy jeżeli trzeba 2 okna przewinąć, żeby drobnym drukiem przeczytać co i
    jak, a napis OK jest widoczny na pół ekranu, to nadal uważasz, że wszystko
    jest zgodne z prawem?
    Dużo osób nawet nie wie, co ma przewinąć i dlaczego.

    BTW: Czy udostępnianie pornografii (bo chyba udostępnianie dialerów i brak
    jakiejkolwiek reakcji na zwracaną uwagę jest udostępnianiem pornografii)
    jest w Polce legalne? Pamiętam, że kiedyś było głośno na ten temat, ale nie
    wiem jak się skończyło.

    --
    Mateusz (Kudłaty) Mirski [WRO]
    GG# 551221

  • 9. Data: 2003-02-04 06:52:39
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

    : Czy jeżeli trzeba 2 okna przewinąć, żeby drobnym drukiem przeczytać co i
    : jak, a napis OK jest widoczny na pół ekranu, to nadal uważasz, że wszystko
    : jest zgodne z prawem?

    tak,
    a gdzie ci się tak śpieszy żeby nie poczytać?

    : Dużo osób nawet nie wie, co ma przewinąć i dlaczego.

    no to powinni się dowiedzieć na co się zgadzają

  • 10. Data: 2003-02-04 11:43:22
    Od: "zeluq" <z...@s...pl>

    Użytkownik "Kudłaty" <A...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > jest zgodne z prawem?
    > Dużo osób nawet nie wie, co ma przewinąć i dlaczego.
    No to maja niestety bardzo duzy problem ;)

    Jak najbardziej jest legalne

    zeluq