  • 1. Data: 2003-02-03 00:16:31
    Temat: Wada wzroku a renta (prawo) ???
    Od: "TOMEK <Tommy>" <t...@s...info>

    Witam!!!

    Czy orientuje sie ktoś jaką należy miec wade wzroku aby dostac grupe
    inwalidzką a tym samym ubiegac sie o rentę??
    Nie wiem czyt to ta grupa, ale czekam na info.

    TOMEK <tompatrz>
    t...@s...info
    gadu-gadu: 144284

  • 2. Data: 2003-02-03 10:39:23
    Temat: Re: Wada wzroku a renta (prawo) ???
    Od: "Pata" <v...@w...pl>

    Ja też proszę o info. Z góry dziękuję.

    Pata

  • 3. Data: 2003-02-03 13:55:46
    Temat: Odp: Wada wzroku a renta (prawo) ???
    Od: "fifi" <j...@i...pl>

    Użytkownik TOMEK <Tommy> <t...@s...info> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b1kcc3$dsc$...@n...tpi.pl...
> [...]
    > inwalidzką a tym samym ubiegac sie o rentę??
    > Nie wiem czyt to ta grupa, ale czekam na info.

    Uzyskasz informację na grupie : pl.soc.inwalidzi

  • 4. Data: 2003-02-03 14:55:01
    Od: "Pata" <v...@w...pl>

    dzięki za info

    Pata