  • 1. Data: 2003-02-03 07:42:08
    Temat: Tajemnica bankowa
    Od: "stanczak" <s...@p...fm>

    Witam szanownych grupowiczow
    Otoz mam nastepujacy problem:
    czy Bank w ktorym staram sie o kredyt hipoteczny moze bez mojego zezwolenia
    udzielic komukolwiek (agentce nieruchomosci, sprzedajacemu) jakichkolwiek
    informacji o "postepie" w przyznawaniu kredytu lub o nieprzyznaniu tegoz
    kredytu?
    pozdrawiam
    Jacek

  • 2. Data: 2003-02-03 09:26:17
    Temat: Re: Tajemnica bankowa
    Od: "Robert Tomasik" <r...@w...pl>

> [...]
    | informacji o "postepie" w przyznawaniu kredytu lub o nieprzyznaniu tegoz

    Teoretycznie nie. W praktyce różnie z tym bywa. W razie udowodnienia ktoś z
    banku może strącić pracę. Ale skoro jeszcze nie jesteś właścicielem tej
    nieruchomości, to nie jest wykluczone, że będą chcieli się skontaktować z
    obecnym właścicielem, choćby w celu potwierdzenia, że chce to sprzedać. No i
    co do agentki, to może być równocześnie ich przedstawicielem, więc wówczas
    mogą.