    From: "warsik" <w...@w...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: TPSA-Dialer-Pomocy!!!
    Date: Mon, 3 Feb 2003 08:27:00 +0100

    Użytkownik "preem" <z...@i...com> napisał w wiadomości
    news:b1l3hp$t7d$1@absinth.dialog.net.pl...
    > Telekomunikacja odrzuciła reklamację - co dalej robić
    > pomocy ! nie mam kasy żeby za to zapłacić ( a już na pewno nie
    > jednorazowo).
    > Wiem że to dotyka wielu ludzi czy są już jakieś spraw w sądach.

    PROSIEM

    http://www.sti.org.pl/0-700_XXX.htm

    W związku z ciągłym brakiem należytej ochrony i zabezpieczeń połączeń przez
    numery 0-700 należące do TP SA i wynikających z tego faktu poważnych nadużyć
    finansowych na szkodę osób korzystających z Internetu, Stowarzyszenie
    Twórców Internetowych podjęło decyzję o występowaniu do sądu przeciwko TP SA
    w imieniu osób pokrzywdzonych w celu odzyskania straconych przez nich
    pieniędzy.
    Jeżeli dotknęło Cię tego typu nadużycie - czyli niechciane połączenia z
    Internetem poprzez numer 0-700 - i chcesz odzyskać swoje pieniądze: opisz
    nam swoją sytuację oraz wypełnij stosowne pełnomocnictwo.
    Wystąpimy w Twoim imieniu do sądu przeciwko TP SA w celu zwrotu pobranych od
    Ciebie pieniędzy powołując się na art. 286 kodeksu karnego, który mówi:
    "Kto, w celu osiągnięcia korzyści majątkowej, doprowadza inną osobę do
    niekorzystnego rozporządzenia własnym lub cudzym mieniem za pomocą
    wprowadzenia jej w błąd albo wyzyskania błędu lub niezdolności do należytego
    pojmowania przedsiębranego działania, podlega karze pozbawienia wolności od
    6 miesięcy do lat 8." .

    Warto przy tym podkreślić, że w piśmie, które posiadamy, TP SA wyraźnie
    przyznaje, że jest w pełni świadoma tego, że przekierowanie połączeń odbywa
    się bez świadomości użytkowników, że nie zdają sobie sprawy, że używają
    Internetu łącząc się z numerem 0-700. Jednak nie zablokowała możliwości
    popełniania takich czynów i na dodatek czerpie bezprawne korzyści finansowe
    z tego procederu.

    Nie jesteśmy przeciwni regulowaniu opłat za wejście na stronę za
    pośrednictwem połączenia z numerami 0-700 xxx , jednakże musi to być w pełni
    świadomy wybór i działanie użytkownika, nie może to odbywać się poza jego
    świadomością i rozeznaniem, tak jak to się dzieje obecnie.

    Jeżeli TP SA obarczyła Cię opłatą za połączenia z numerami 0-700 mimo, że Ty
    ich nie świadomie inicjowałeś to skontaktuj się z nami - wystąpimy do sądu w
    Twoim imieniu by odzyskać Twoje pieniądze, wraz z należnymi odsetkami.
    Pamiętaj, że nie jesteś jedyną tak pokrzywdzoną osobą, a im więcej osób
    wystąpi do sądu w tej sprawie, tym łatwiej będzie nam dowieść przestępczego
    charakteru tego procederu.
    Jeżeli jeszcze nie zapłaciłeś rachunku, ściągnij sobie wzór reklamacji

    a do sciagania pornosow najlepszy jest www.Kazaa.com :-)

    pozdrawiam

    Warsik