  • 11. Data: 2008-06-28 09:16:13
    Temat: Re: [CROSS] Szansa na odzyskanie długu, czy już tylko robienie smrodu?
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    SebaeL napisał(a) :
    > zrobionego za moje pieniądze tirowca i jego żonę.

    tirówkę ? ;-)

    ... sądząc z reszty tekstu :-P

    Zbyszek
    PGP key: 0x39E452FE

  • 12. Data: 2008-06-28 10:08:15
    Od: "stabillo" <c...@o...eu>

    "SebaeL" <s...@p...onet.pl> wrote in message
    > Przepraszam za crossposta, ale chciałem napiętnować swoje frajerstwo i
    > miękką dupę, zrobionego za moje pieniądze tirowca i jego żonę.

    hmm... no ja bym zrobil tak, olal sprawe. Nauczka dla Ciebie, nauczka
    dla nas wszystkich.
    Po co tracic nerwy i czas, warte tych 2 tysi? Wez pod uwage ze dzis 2 tysie
    to nic w porownaniu do tego co 5 lat temu.

  • 13. Data: 2008-06-28 10:11:28
    Od: "Przemyslaw Popielarski" <p...@h...pl>

    stabillo wrote:
    > Po co tracic nerwy i czas, warte tych 2 tysi? Wez pod uwage ze dzis 2
    > tysie to nic w porownaniu do tego co 5 lat temu.

    Bo on powinien wzorem Gerarda solidny procent doliczyc.

    --
    ./ premax
    ./ p...@h...pl

  • 14. Data: 2008-06-28 12:21:11
    Od: "Rafal..." <r...@i...arpa>

    Użytkownik "SebaeL" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Przepraszam za crossposta, ale chciałem napiętnować swoje frajerstwo i
    > miękką dupę, zrobionego za moje pieniądze tirowca i jego żonę.

    Mi "znajoma" wisi około 800zł, realnie powiedzmy, to mojej straty
    finansowej jest niecałe 300zł, ale za przysługę, za którą nie dostałem
    kasy jestem teoretycznie w plecy ~500zł. Może namieszałem, wydałem 300
    żeby zarobić 500... nie ma, nawet na naszej klasie mnie poblokowała
    razem ze swoim chłopakiem ;-) Zeby nie było, że tylki mi ktos coś wisi,
    to ja mam do oddania strzał w morde z prawego prostego (został mi
    pożyczony w podstawówce, całkiem niesłusznie ;-))

    --
    Rafał - Tarnów
    rafal.tarnow ( małpa ) gazeta.pl

  • 15. Data: 2008-06-28 14:19:09
    Od: "William" <n...@m...mnie.pl>

    Jedyne co mi przychodzi do głowy to zmienić nieco ich sposób myślenia o
    sobie. Przyjść i zapytać o to kiedy oddadzą dług do rodziców, szefa w pracy,
    do księdza na spotkaniu z rodzicami przygotowujacymi dziecko do komunii itd.

  • 16. Data: 2008-06-28 14:55:45
    Od: K <...@...c>

    SebaeL pisze:
    > Przepraszam za crossposta, ale chciałem napiętnować swoje frajerstwo i
    > miękką dupę, zrobionego za moje pieniądze tirowca i jego żonę.

    ja ci powiem jak to robi moj znajomy:

    'ide do klienta do domu i jak otwiera jego stara to dostaje liscia na
    poczatek czy klient jest w domu, czy go nie ma. jak chlop jest wiekszy
    to biore dwoch kolegow, tylko wtedy to sie konczy otwartym zlamaniem u
    klienta. patrzymy co on nam moze na papierze sprzedac i ile do tego
    dorzucic w pozniejszym terminie i po sprawie'

    nie zebym pochwalal takie zachowanie, ale z tego co napisales to jesli
    naprawde chcesz odzyskac pieniadze to tylko takie wyjscie ci zostaje ;]

    pozdro.

  • 17. Data: 2008-06-28 14:58:46
    Od: JaMyszka <f...@g...com>

    On 28 Cze, 12:11, "Przemyslaw Popielarski" wrote:
    > [...]
    > Bo on powinien wzorem Gerarda solidny procent doliczyc.

    Solidny jak solidny, ale przynajmniej ustawowy od teoretycznej daty
    pierwszej niespłaconej raty.

    --
    Pozdrawiam :)
    JM

  • 18. Data: 2008-06-28 18:11:03
    Od: "SebaeL" <s...@p...onet.pl>

    William napisał:
    > Jedyne co mi przychodzi do głowy to zmienić nieco ich sposób myślenia o
    > sobie. Przyjść i zapytać o to kiedy oddadzą dług do rodziców

    OK, już biegnę na cmentarz.

    ;)

    SebaeL
    --
    http://www.expostand.pl
    http://studiobordo.pl

  • 19. Data: 2008-06-30 09:35:19
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Sat, 28 Jun 2008 00:30:20 +0200, "SebaeL"
    <s...@p...onet.pl> wrote:

    >Przepraszam za crossposta, ale chciałem napiętnować swoje frajerstwo i
    >miękką dupę, zrobionego za moje pieniądze tirowca i jego żonę.

    A Stasia Podróżnika znasz?
    --
    ___________/ GG: 3524356