eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo[CROSS] Szansa na odzyskanie długu, czy już tylko robienie smrodu? › Re: [CROSS] Szansa na odzyskanie długu, czy już tylko robienie smrodu?
    From: K <...@...c>
    Newsgroups: pl.soc.prawo,pl.pregierz
    Subject: Re: [CROSS] Szansa na odzyskanie długu, czy już tylko robienie smrodu?
    Date: Sat, 28 Jun 2008 16:55:45 +0200

    SebaeL pisze:
    > Przepraszam za crossposta, ale chciałem napiętnować swoje frajerstwo i
    > miękką dupę, zrobionego za moje pieniądze tirowca i jego żonę.

    ja ci powiem jak to robi moj znajomy:

    'ide do klienta do domu i jak otwiera jego stara to dostaje liscia na
    poczatek czy klient jest w domu, czy go nie ma. jak chlop jest wiekszy
    to biore dwoch kolegow, tylko wtedy to sie konczy otwartym zlamaniem u
    klienta. patrzymy co on nam moze na papierze sprzedac i ile do tego
    dorzucic w pozniejszym terminie i po sprawie'

    nie zebym pochwalal takie zachowanie, ale z tego co napisales to jesli
    naprawde chcesz odzyskac pieniadze to tylko takie wyjscie ci zostaje ;]

    pozdro.