  • 11. Data: 2019-06-30 23:54:39
    Temat: Re: "Światopoglądowe" zwolnienia z pracy - Trzeba zakazać homofobicznego Starego i Nowego Testamentu?
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 30.06.2019 o 23:48, n...@o...pl pisze:
    > Czyli najpierw napisałeś bzdury, a dopiero teraz dowiedziałeś się co się stało
    > i wklejasz?

    bzdety to ty zwykle piszesz, a przedpiścca puszcza ciekawe kawałki:)

    --
    I love love

  • 12. Data: 2019-07-01 01:32:32
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-06-30, A. Filip <a...@p...pl> wrote:
    > https://www.churchmilitant.com/news/article/ikea-fir
    es-worker-for-quoting-bible-on-homosexuality

    Wreszcie jakiś konkret.

    Dobrze, to porównajmy sytuację do takiej, gdzie na postulat otwarcia
    jakiejś sali modlitewnej czy kapliczki (albo niech i o ten krzyż na
    scianie chodzi), przy jakims przedsiębiorstwie stwierdzam, że jest to
    promowanie dewiacji (i tu cytuję liczne, potwierdzone dane o wyczynach
    funkcjonariuszy KK). Powinienem wyleciec z pracy?

    To jest inny aspekt i pytanie, jeśłi coś nie jest zgodne z linią korpo,
    to pracownik może zostać przez to zwolniony? Wydaje się, że tak, o ile
    oczywiście to co jest linią korpo jest zgodne z prawem.

    --
    Marcin

  • 13. Data: 2019-07-01 07:22:09
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 30 Jun 2019 23:32:32 GMT, Marcin Debowski napisał(a):
> [...]
    > promowanie dewiacji (i tu cytuję liczne, potwierdzone dane o wyczynach
    > funkcjonariuszy KK). Powinienem wyleciec z pracy?

    A nie ? Skoro szef chce kapliczki, to nie mozesz krytykowac :-)
    Szczegolnie przy obecnej wladzy :-)

    IMO - promocja moze sie panu Tomaszowi nie podobac,
    ale akceptacji nie ma prawa negowac, bo akceptacja dobrze brzmi :-)

    Ale czy IKEA wdrozyla juz toalety 5 rodzajow ?

    > To jest inny aspekt i pytanie, jeśłi coś nie jest zgodne z linią korpo,
    > to pracownik może zostać przez to zwolniony? Wydaje się, że tak, o ile
    > oczywiście to co jest linią korpo jest zgodne z prawem.

    Ale umowa o prace precyzowala obowiazki, i nowe wymagaja zgody
    pracownika.

    J.

  • 14. Data: 2019-07-01 07:42:43
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-07-01, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    >
    > IMO - promocja moze sie panu Tomaszowi nie podobac,
    > ale akceptacji nie ma prawa negowac, bo akceptacja dobrze brzmi :-)

    Mam wrażenie, że jakby to było korpo, a nie jakaś mniejsza firemka z
    szefem mocno kato to jednak bym nie wyleciał. Ciekawe, czy wyleciałbym z
    Ikei. Ale też sytuacja jest tu trochę inna, bo należałoby porównać
    sytuację, gdzie Ikea rozpowszechnia wezwanie do poszanowania różnych
    religii i ja się odnoszę do tego wezwania. Można też sobie zrobić
    mentalny elsperyment podkłądając różne religie :) Wtedy pewnie bym
    jednak wyleciał,

    > Ale czy IKEA wdrozyla juz toalety 5 rodzajow ?

    MZ Ikea i inni nadgorliwcy robią środowisku LGBT pod górkę takimi
    akcjami. Chyba nawet PO już dojzało do tego, że jak społeczeństwo jest
    bardziej konserwatywne to raczej trzeba uczyć niż przymuszać.

    > Ale umowa o prace precyzowala obowiazki, i nowe wymagaja zgody
    > pracownika.

    A jak w wartościach firmy, które nasz Tomasz zobowiązał się przestrzegać
    są jakieś ogólniki zajmujące się zachowaniami, które mogą komuś
    uwłaczać? A pewnie są. On może się nie zgadzać z Ikeą, ale wyzywanie
    innych od dewiantów raczej podpada.

    --
    Marcin

  • 15. Data: 2019-07-01 12:25:56
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    On 2019-07-01, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Mam wrażenie, że jakby to było korpo, a nie jakaś mniejsza firemka z
    >szefem mocno kato to jednak bym nie wyleciał. Ciekawe, czy
    >wyleciałbym z
    >Ikei.

    Trzeba znac swoje prawa i napisac w takiej sprawie do
> [...]

    >jest
    >bardziej konserwatywne to raczej trzeba uczyć niż przymuszać.

    No ale "kobieta z ch*" to do ktorej toalety ma wchodzic, i co powiedza
    jej inni uzytkownicy ? :-)

    I co na to Head of Equality, Diversity and Integration ?

    >A jak w wartościach firmy, które nasz Tomasz zobowiązał się
    >przestrzegać
    >są jakieś ogólniki zajmujące się zachowaniami, które mogą komuś
    >uwłaczać? A pewnie są.

    Pewnie sa, ale on to odebral jako nalozenie dodatkowych obowiazkow, o
    ktorych wczesniej nie bylo mowy.
    To sie naleza dodatkowe pieniadze, za pogaduszki z p*mi :-)

    >On może się nie zgadzać z Ikeą, ale wyzywanie innych od dewiantów
    >raczej podpada.

    Przy czym zrobil to poza praca ... chyba ..

    J.

  • 16. Data: 2019-07-01 21:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Marcin Debowski a...@I...zoho.com ...

> [...]
    > Można też sobie zrobić mentalny elsperyment podkłądając różne
    > religie :) Wtedy pewnie bym jednak wyleciał,

    Mysle ze gdyby ikea zatrdniała kapłanów roznych religii i zauwazyła by
    problem w ich traktowaniu to moze nawet jakies szkolenie na ten temat by
    sie przydało...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jest tylko jedna kategoria ludzi, którzy myślą więcej o pieniądzach

  • 17. Data: 2019-07-01 21:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Ale umowa o prace precyzowala obowiazki, i nowe wymagaja zgody
    > pracownika.

    Jakie nowe obowiązki?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Boże, użycz mi pogody ducha, abym godził się z tym, czego nie mogę

  • 18. Data: 2019-07-02 02:48:08
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-07-01, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Trzeba znac swoje prawa i napisac w takiej sprawie do
    > "Head of Equality, Diversity and Integration" :-)

    Mocno to niestety przypomina instytucję sekretarza podstawowej jednostki
    partyjnej, ale Szwecja w końcu jakby duchem socjalistyczna, więc może
    dlatego.

    > No ale "kobieta z ch*" to do ktorej toalety ma wchodzic, i co powiedza
    > jej inni uzytkownicy ? :-)
    >
    > I co na to Head of Equality, Diversity and Integration ?

    Nie wiem co powiedzą, ale liczę, że po osiągnieciu pewnej wartosci
    krytycznej syfu, który generują podobne działania, przyjdzie jakieś
    opamiętanie. Nb. w Niemczech sa już te kible czy pomysł był umarł? Taka
    sama głupia MZ nadgorliwość cechuje różnej maści pseudo-feministki.
    Potem wszyscy patrzą na te rzeczywiste, mądre i potrzebne, przez pryzmat
    tych głupich.

    > Pewnie sa, ale on to odebral jako nalozenie dodatkowych obowiazkow, o
    > ktorych wczesniej nie bylo mowy.
    > To sie naleza dodatkowe pieniadze, za pogaduszki z p*mi :-)

    > Przy czym zrobil to poza praca ... chyba ..

    To chyba nie przeszkadza. Dodatkowo zrobił to na wewnetrzym forum Ikei,
    więc jakby nie do końca prywatnie.

    --
    Marcin

  • 19. Data: 2019-07-02 02:48:47
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-07-01, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:
> [...]
    >
    > Mysle ze gdyby ikea zatrdniała kapłanów roznych religii i zauwazyła by
    > problem w ich traktowaniu to moze nawet jakies szkolenie na ten temat by

    Dlaczego kapłanów?

    --
    Marcin

  • 20. Data: 2019-07-02 06:56:00
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 01.07.2019 o 21:59, Budzik pisze:

    > Jakie nowe obowiązki?

    No że nie można dyskryminować pedalstwa;)

    --
    Shrek