  • 41. Data: 2019-07-02 20:59:55
    Temat: Re: "Światopoglądowe" zwolnienia z pracy - Trzeba zakazać homofobicznego Starego i Nowego Testamentu?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > Znaczy że kazali się dawać dymać w dupę? Chyba na wysokość płać:P

    Własnie stwierdziłem ze ni w zab nie znam angielskiego :)))
    Gdzie ty to tam wyczytałes?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Boże, użycz mi pogody ducha, abym godził się z tym, czego nie mogę

  • 42. Data: 2019-07-02 20:59:55
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik A. Filip a...@p...pl ...

    > Ja mam swoje zdanie, ty masz swoje zdanie. Sądzisz że bez nowych
    > faktów zdołamy znacząco skrócić listę rozbieżności po tym biciu
    > piany które już odeszło? Znajdziesz nowe fakty to wal _z podaniem
    > źródła_ , nowymi/kolejnymi domysłami jakoś nie jestem
    > zainteresowany.

    Wyrobiłes sobie zdanie a nie znasz faktów?
    Bardzo charakterystyczne.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Chyba mam zdolności prekognicyjne - wczoraj rano, wyjmując resztki

  • 43. Data: 2019-07-02 21:04:54
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> pisze:
    > Użytkownik A. Filip a...@p...pl ...

    > Wyrobiłes sobie zdanie a nie znasz faktów?
    > Bardzo charakterystyczne.

    Wyrobiłem sobie zdanie na podstawie tych faktów które (już) znam.
    Wątpię bym zmienił zdanie bez poznania nowych/kolejnych faktów o
    taniuśki charakterystyczny demagogusiu.

    --
    A. Filip

  • 44. Data: 2019-07-02 22:59:55
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik A. Filip a...@p...pl ...

    > Wyrobiłem sobie zdanie na podstawie tych faktów które (już) znam.
    > Wątpię bym zmienił zdanie bez poznania nowych/kolejnych faktów o
    > taniuśki charakterystyczny demagogusiu.

    To poprosze o przytoczenie tych faktów które juz znasz.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    by Jenka

  • 45. Data: 2019-07-02 23:17:24
    Od: n...@o...pl

    w <a...@w...eu>, "A. Filip" <a...@p...pl> napisał(-a):

    > _Czyim_ zdaniem? Szwedów z już wypranym mózgiem?

    Spojrzałeś w lustro?

  • 46. Data: 2019-07-03 07:08:10
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 02.07.2019 o 20:59, Budzik pisze:

    > Własnie stwierdziłem ze ni w zab nie znam angielskiego :)))
    > Gdzie ty to tam wyczytałes?

    Małe, włochate, w dupę gryzie.

    Tam jest napisane, że "realizacja tak zwanych wartości LGBT jest
    obowiązkiem pracowników". Z tym, że to pierdzenie jakiegoś kolesa, co
    zobaczył w intranecie słowo LGBT i mu się wydaje, że pracodawca każe mu
    zostać gejem.

    --
    Shrek

  • 47. Data: 2019-07-03 12:59:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > Małe, włochate, w dupę gryzie.

    :)
    Z jednej strony byłem pewien ze zartujesz, z drugiej...

> [...]
    > obowiązkiem pracowników". Z tym, że to pierdzenie jakiegoś kolesa,
    > co zobaczył w intranecie słowo LGBT i mu się wydaje, że pracodawca

    Ano to chyba dokładnie tak działa.
    Nie od dzis wiadomo, ze najgoretszymi homofobamii bywaja utajeni geje...
    https://www.newsweek.pl/swiat/ludzie/homofob-gejem-w
    es-goodman-i-inni-
    wrogowie-srodowisk-lgbt/k2dt04x

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jesli ty po kilka razy dziennie mozesz klamac jak stara pomarszczona cyganka

  • 48. Data: 2019-07-03 15:21:59
    Temat: Re: 'Parents are saying no'.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ąćęłńóśźż" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    >https://edition.cnn.com/2019/07/02/uk/birmingham-lg
    btq-school-protests-gbr-intl/index.html

    Ale "rdzennych Brytyjczykow" to tam trudno dostrzec :-)

    Choc akurat w tej rdzennej Brytanii to homoseksualizm byl dlugo
    zabroniony i karalny.

    J.