  • 1. Data: 2019-06-28 16:53:46
    Temat: Zwolniony za cytowanie Biblii pracownik sieci @IKEA
    Od: u2 <u...@o...pl>

    https://twitter.com/tvp_info/status/1144329065001881
    606

    portal tvp.info
    ??
    ?Konto zweryfikowane @tvp_info

    Zwolniony za cytowanie Biblii pracownik sieci @IKEA w @tvp_info: W
    naszej wewnętrznej sieci pojawił się artykuł, że wpajanie wartości #LGBT
    jest naszym obowiązkiem, wzburzyło mnie to

    #wieszwięcej #Minęła20

    --
    I love love

  • 2. Data: 2019-06-28 19:49:25
    Od: b...@g...com

    W dniu piątek, 28 czerwca 2019 16:53:44 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
> [...]
    > naszej wewnętrznej sieci pojawił się artykuł, że wpajanie wartości #LGBT
    > jest naszym obowiązkiem, wzburzyło mnie to

    Jak żem robił (krótko bo piznąłem) w korpo DE w PL, też mówili
    o dżenderach, jak np. Józio poczuje się Anią i zażyczy sobie aby
    mówiono na Józia - Ania, trza było się dostosować:)
    Pruska dyscyplina tam była (jak mawiał Michalkiewicz).

    Taka oto praca w korpo DE:) Serio.

  • 3. Data: 2019-06-28 20:10:14
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 28.06.2019 o 19:49, b...@g...com pisze:
    > Jak żem robił (krótko bo piznąłem) w korpo DE w PL, też mówili
    > o dżenderach

    z dyskusji wynika, że pracownik nie chciał uczestniczyć w takim
    szkoleniu dotyczącym dżender, czego nie było w umowie o pracę:)

    szkolenia ideologiczne robione na siłę przynoszą więcej szkody niż pożytku:)

    --
    I love love

  • 4. Data: 2019-06-28 20:11:44
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    u2 <u...@o...pl> pisze:

> [...]
    > szkoleniu dotyczącym dżender, czego nie było w umowie o pracę:)
    >
    > szkolenia ideologiczne robione na siłę przynoszą więcej szkody niż

    Zwolniony pozwał dżender-dawcę do sądu pracy?
    To taki średnio silny test to co tam zaszło naprawdę.

    --
    A. Filip

  • 5. Data: 2019-06-28 20:19:09
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 28.06.2019 o 20:11, A. Filip pisze:
    > Zwolniony pozwał dżender-dawcę do sądu pracy?
    > To taki średnio silny test to co tam zaszło naprawdę.

    to już ustali sąd:)

    --
    I love love