  • 51. Data: 2018-09-22 00:19:59
    Temat: Re: Strasburg zawyrokował o ekshumacjach Smoleńskich bez zgody bliskich i prawa do apelacji od decyzji prokuratury
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 21.09.2018 o 22:28, nadir pisze:

    > Czasem tworzą się wątki poboczne i te mogą doprowadzić do celu. Gdyby
    > okazało się, że ktoś przeżył, to dlaczego trafił na Syberię a nie wrócił
    > do kraju jako naoczny świadek zdarzenia?

    Bo go zastrzelili w trzeciej sekundzie (wtedy, kiedy słychać strzały).
    Oczywiście można sobie lecieć w chuja i wymyślać niestworzone historie,
    tylko jak przyjdzie do oceny w normalnym, niezawisłym sądzie, to właśnie
    wychodzi tak jak teraz. I dlatego partia tak się niezawisłego
    sądownictwa boi.

    Shrek

  • 52. Data: 2018-09-22 00:31:24
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-09-21, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Użytkownik "A. Filip" napisał w wiadomości grup

    > No wyobraz sobie, ze w odkrywamy, ze w trumnie Kowalskiego nie lezy
    > Kowalski.
    > To gdzie go szukac ?
    > Jest 99 innych trumien, w ktorych moze lezec. No powiedzmy ze polowa,
    > bo z kobietą go chyba nie pomylili.
    >
    > Mozna sprobowac zidentyfikowac ciało, niech sie okaze ze to Nowak.
    > To otwieramy trumne Nowaka ... jest spora szansa, ze tam Kowalski
    > lezy, skoro sie starali zidentyfikowac, to moze oni byli podobni.
    >
    > A jak sie okaze, ze tam Kowalskiego tez nie ma ? No coz, po nitce do
> [...]

    Ponownie, żeby otworzyć wszystkie to trzeba mieć jednak pecha. Mieli
    tego pecha bo otworzyli wszystkie, czy też chodziło o coś innego a te
    kilka-kilkanaście trumien, które prawdopodobnie, pod koniec procesu, nie
    wymagały identyfikacji (bo reszta się zgadzała, a rodziny sobie nie
    życzyły) otworzyli z innego powodu?

    Wspomniałeś coś o rzetelności sledztwa i wykryciu mordercy, ale jakoś
    nie rozwinołęś w tym kierunku watku.

    > Ale znajdziemy na poczatku taka powiedzmy jedna zamieniona pare ...
    > czy to nie powod, aby sprawdzic wszystkie ?
    >
    > To jest jak przeważnie w prawie czyli konflikt interesów i praw
    > chronionych:
    > jest sporawy obszar w którym różne osoby mogą różnie zdecydować co
    > jest
    > ważniejsze.

    Tym bardziej należy ograniczać szkody, które taki konflikt interesów
    powoduje. Nie wygląda aby próbowano to robić.

    --
    Marcin

  • 53. Data: 2018-09-22 00:40:33
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-09-21, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Badania DNA jesli sie nie myle to robi sie dosc szybko - kwestia
    > bodajze kilku godzin jesli nie trzeba namnazac materialu.
    > Dluzej moze potrwa zdromadzenie materialu do porownan ... ale bylo na
    > to pare dni.

    Skoro się robi tak szybko, tym bardziej nie wskazuje to na potrzebę
    masowych ekshumacji. Jeśli identyfikacja była ich przyczyną.

    --
    Marcin

  • 54. Data: 2018-09-22 00:44:58
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-09-21, Olin <k...@a...w.stopce> wrote:

    > Przecie nikt tam nie szukał "pomyłek" tylko trotylu, bomby termobarycznej
    > albo chociaż sztucznej mgły.

    Bardziej mnie zastanawia, że nikt (jak dotąd) nie próbował nic
    podrzucić. Mają tam kogoś, kto wtłumaczył, że to aż nie takie trywialne?
    W to, że byłyby rzesze chętnych nie wątpię.

    --
    Marcin

  • 55. Data: 2018-09-22 01:17:52
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2018-09-22 o 00:19, Shrek pisze:

> [...]
    > tylko jak przyjdzie do oceny w normalnym, niezawisłym sądzie, to właśnie
    > wychodzi tak jak teraz. I dlatego partia tak się niezawisłego

    Ja też. Niezawisłość to fałsz.

    W jednym sądzie pracuje była (chyba) prostytutka. Dorabiała jak chyba
    była jeszcze studentką. Jej sutener zabronił jej z mieszkania wyjść.
    Niby to mieszkanie jej wynajął, żeby nie opłacać czynszu po umarłej
    ciotce i zrobił z tego mieszkania burdel.Pod moimi drzwiami następnych
    klientów jej umawiał telefonicznie ten bandyta. Przyprowadzał tam do
    pracy także inne młode ładne dziewczyny. Krzyki zagłudzał trzeszczącymi
    dudniącymi głośnikami na cały korytarz. Któregoś razu ta, która rzekomo
    wynajmowała była strasznie bita, że wyszła z mieszkania. Rzucał meblami,
    jakiś regał przewrócił i darł się na nią. Pękła mi ściana w pokoju, ale
    jakoś to przetrwałam i tym razem policji nie wezwałam, bo ta pani sama
    wiedziała w czyje łapy wpadła. Udało jej sie chyba uciec. Teraz jest
    sędzią w sądzie cywilnym, ale cały czas trzyma sztamę z ta mafią
    sutenerską i orzeka na ich korzyść, bo oni mieli w Rządzie bardzo ważna
    osobę. Szkoda słów po prostu. I tak za dużo napisałam.

    --
    animka

  • 56. Data: 2018-09-22 01:26:20
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    > Skoro się robi tak szybko, tym bardziej nie wskazuje to na potrzebę
    > masowych ekshumacji. Jeśli identyfikacja była ich przyczyną.

    Żołnierzy Niezłomnych z Łączki bardzo szybko zidentyyfikowali, a potem
    rodziny, którym pobierano DNA były zapraszane do Pałacu Prezydenckiego,
    gdzie prezydent wydawał odpowiednie świadectwa oraz był poczęstunek.
    Takie stoły szwedzkie.
    Zapraszano grupami jak już ileś tam osób zidentyfikowano.

    --
    animka

  • 57. Data: 2018-09-22 01:31:34
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    > Bardziej mnie zastanawia, że nikt (jak dotąd) nie próbował nic
    > podrzucić. Mają tam kogoś, kto wtłumaczył, że to aż nie takie trywialne?
    > W to, że byłyby rzesze chętnych nie wątpię.

    Przeczytaj o tym co było powrzucane fo trumien (np. rękawiczki gumowe),
    więc pewnie dobrze, że zrobiono z tym wszystkim porządek.

    http://www.gazetaprawna.pl/artykuly/1116287,podsumow
    anie-ekshumacji-ofiar-katastrofy-smolenskiej.html
    Szokujące podsumowanie ekshumacji ofiar katastrofy smoleńskiej. 69
    szczątków ludzkich w trumnach innych ofiar.

    --
    animka

  • 58. Data: 2018-09-22 07:45:46
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Shrek <...@w...pl> pisze:

> [...]
    > niezawisłym sądzie, to właśnie wychodzi tak jak teraz. I dlatego
    > partia tak się niezawisłego sądownictwa boi.

    A wiesz że kiedyś mądrzy ludzie nie wierzyli seksualnie molestowanym
    dzieciom? No a teraz "pogłupieli" i _sprawdzają_ .

    To jest po prostu mieszanka ważności sprawy i tego co za ile da się
    sprawdzić nie dlatego że coś już "nie pasuje" ale dla zasady.
    Jakby nie było ekshumacji to "po ruski burdel" by nie wyszedł
    na światło dzienne.

    --
    A. Filip

  • 59. Data: 2018-09-22 08:32:37
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 22.09.2018 o 07:45, A. Filip pisze:

    > A wiesz że kiedyś mądrzy ludzie nie wierzyli seksualnie molestowanym
    > dzieciom? No a teraz "pogłupieli" i _sprawdzają_ .

    Nie rób pewexu.

> [...]
    > sprawdzić nie dlatego że coś już "nie pasuje" ale dla zasady.
    > Jakby nie było ekshumacji to "po ruski burdel" by nie wyszedł

    No więc przyznajesz, że cała hupca nie ma nic wspólnego z tym jak i
    dlaczego zginęli (a jeden to nawet poległ).

    Shrek

  • 60. Data: 2018-09-22 09:06:19
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Shrek <...@w...pl> pisze:

    > Nie rób pewexu.

    > No więc przyznajesz, że cała hupca nie ma nic wspólnego z tym jak i
    > dlaczego zginęli (a jeden to nawet poległ).
    >
    > Shrek

    A skąd do kurwy nędzy masz _pewność_ jak zginęli skoro PO śledztwo ma
    aż takie braki? [wypadek na skutek ... czy "coś innego" ]

    Ja trwam w przekonaniu że "zamach" nie jest niezbędny do wyjaśnienia
    Smoleńska-2010. Tylko że brak pedantycznego profesjonalizmu w
    sprawdzeniu możliwości mało prawdopodobnego "zamachu" dla mnie śmierdzi
    pod niebiosa i przekonuje co do możliwości "zamachu" dziesięć razy
    skuteczniej niż Macierewicz.

    Te ekshumacje dla mnie są dowodem _dużej_ różnicy między tym co
    "stoi na papierze" (po PO śledztwie) a stanem faktycznym. Bardzo+
    prawdopodobne że nie będzie bardzo znaczącej zmiany co do określenia
    przyczyn "zdarzenia". Brak wiary w to co stoi w papierach został
    skutecznie zaszczepiony. Ja nie potrafię uwierzyć że "pedantyczny
    profesjonalizm" zawiódł tylko w mniej ważnych sprawach, to jest
    zaufanie na zasadzie "wszystko albo nic".

    --
    A. Filip