  • 1. Data: 2018-09-14 22:24:55
    Temat: Połaszczyła się na jakieś gwniane naklejki na pierdziaki
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    https://superbiz.se.pl/wiadomosci/spektakularna-krad
    ziez-naklejek-na-slodziaki-emerytka-ukradla-600-kupo
    now-aa-ikEs-dMhg-yV9q.html

    Nowa akcja Biedronki z maskotkami za zakupy rozpętała burzę. Podczas gdy
    klienci dyskontu ustawiają się w kolejkach po Słodziaki, inni próbują
    iść na skróty. Pewna 70-latka z Goleniowa zapragnęła sympatycznych
    pluszaków tak bardzo, że zamiast cierpliwie zbierać naklejki,
    postanowiła od razu ukraść całą rolkę z 600 kuponami.

    A może te jej wnuczki nie miały wcale zabawek? Nie wiem, ale kobieta
    jakas stuknięta.
    Pamiętam małego synka sąsiada dobrze sytuowanego, z samochodem. Synek
    nie miał zadnych zabawek. Bawił się lampkami na choinke! Teraz synek
    dorosły ma nastoletniego syna i nie widziałam, żeby nawet na rowerze
    jeżdził. Przemiły dzieciak. Natomiast tatuś jego tatusia już dawno temu
    fundnął sobie i żonce elegancką przyczepę kepmpingową.
    Nie wiem czy chwalić taką oszczędność, dbanie o rodzinę, ale nie kupić
    dziecku ani jednej zabawki.. Ja to jakoś inaczej widzę i inaczej
    praktykowałam.

    --
    animka

  • 2. Data: 2018-09-15 14:32:06
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 14 Sep 2018 22:24:55 +0200, Animka napisał(a):
> [...]
    > postanowiła od razu ukraść całą rolkę z 600 kuponami.
    >
    > A może te jej wnuczki nie miały wcale zabawek? Nie wiem, ale kobieta

    Eee tam - jest okazja, to sie korzysta :-)

    Tylko jak to wycenic - kradziez o wartosci 400 zl, czy kradziez rolki
    papieru ?

> [...]
    > Nie wiem czy chwalić taką oszczędność, dbanie o rodzinę, ale nie kupić
    > dziecku ani jednej zabawki.. Ja to jakoś inaczej widzę i inaczej

    Ale z drugiej strony ... zabawki potanialy, zarobki wzrosly, i wiele
    dzieci ma ich chyba za duzo.

    Rower to IMO cos wiecej niz zabawka ...

    J.

  • 3. Data: 2018-09-15 16:53:53
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.09.2018 o 14:32, J.F. pisze:

    > Tylko jak to wycenic - kradziez o wartosci 400 zl, czy kradziez rolki
    > papieru ?

    U chińczyka świeżaki chodzą po 2-5 dolców, w zależnościu od egzemplarza.

    https://pl.aliexpress.com/item/Free-shipping-New-Fru
    its-Vegetables-cherry-Mushroom-watermelon-Blue-berry
    -9-Soft-Plush-Doll-toy/32857387080.html?spm=a2g0s.11
    045068.rcmd404.1.77b456a4PLkKn7&gps-id=detail404&scm
    =1007.16891.101496.0&scm_id=1007.16891.101496.0&scm-
    url=1007.16891.101496.0&pvid=bdca0877-ce02-4457-b34b
    -5f1d477dbfdd

  • 4. Data: 2018-09-16 01:23:40
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2018-09-15 o 14:32, J.F. pisze:
> [...]
    > papieru ?

    > Ale z drugiej strony ... zabawki potanialy, zarobki wzrosly, i wiele

    Ale dzieciak nie miał zadnych zabawek. Teraz ma ze 14 lat.

    > Rower to IMO cos wiecej niz zabawka ...

    O tak :-) Ale on roweru nawet nie ma.

    --
    animka

  • 5. Data: 2018-09-16 01:25:33
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2018-09-15 o 16:53, Shrek pisze:

> [...]
    =1007.16891.101496.0&scm_id=1007.16891.101496.0&scm-
    url=1007.16891.101496.0&pvid=bdca0877-ce02-4457-b34b

    Jakie to koszmarne potwory :-(

    --
    animka

  • 6. Data: 2018-09-16 20:28:00
    Od: AntyPIS <b...@j...oo>

    W dniu 2018-09-16 o 01:23, Animka pisze:

    > O tak :-) Ale on roweru nawet nie ma.

    A ty masz?

  • 7. Data: 2018-09-16 20:56:55
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2018-09-16 o 20:28, AntyPIS pisze:

    > A ty masz?

    Zawsze miałam- od dziecka. W tej chwili nie mam, bo jak złodziej ukradl
    mi piękny rower górski to drugiego nie kupiłam jeszcze.

    --
    animka

  • 8. Data: 2018-09-17 14:23:15
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Animka" napisał w wiadomości grup
    >>> jeżdził. Przemiły dzieciak. Natomiast tatuś jego tatusia już dawno

    >Ale dzieciak nie miał zadnych zabawek. Teraz ma ze 14 lat.

    Ja tylko o tym, ze niektorzy maja za duzo.

    A czy mozna nie miec wcale ... sama piszesz, ze przemiły dzieciak, to
    moze i mozna.
    A czy mozna bez telewizora ? Bez bajek wideo ? Bez bajek opowiadanych
    ?

    >O tak :-) Ale on roweru nawet nie ma.

    No i tu bym sie zastanowil, czy to juz nie grzech.

    A czasy takie ... czy komputer nie jest juz obowiazkową "zabawką" ?
    Z drugiej strony - po co ci komputer, idz w piłke grac, to bedziesz
    zarabial jak Ronaldo :-)

    Ale ktos pilke musi kupic, i buty.

    J.

  • 9. Data: 2018-09-17 16:11:14
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2018-09-17 o 14:23, J.F. pisze:
> [...]
    > moze i mozna.
    > A czy mozna bez telewizora ? Bez bajek wideo ? Bez bajek opowiadanych ?

    Bez telewizora można. Bez książek, bajek to moim zdaniem NIE.

    > No i tu bym sie zastanowil, czy to juz nie grzech.

    No właśnie.
    Jak pójdzie do pracy i kupi sobie rower to już będzie sie wstydził uczyć
    jeździć.

    > A czasy takie ... czy komputer nie jest juz obowiazkową "zabawką" ?

    Teraz w szkolach od I klasy jest informatyka.

    > Z drugiej strony - po co ci komputer, idz w piłke grac, to bedziesz
    > zarabial jak Ronaldo :-)
    >
    > Ale ktos pilke musi kupic, i buty.

    Żeby byli biedni to jeszcze nie dziwiłabym się.

    --
    animka

  • 10. Data: 2018-09-18 09:11:06
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 17 Sep 2018 16:11:14 +0200, Animka napisał(a):
> [...]
    [...]
    > Bez telewizora można.

    A potem pojdzie do pracy i bedzie sie dziwl co to :-)

    >Bez książek, bajek to moim zdaniem NIE.

    > No właśnie.
    > Jak pójdzie do pracy i kupi sobie rower to już będzie sie wstydził uczyć
    > jeździć.

    To sobie kupi samochod, z przyczepa :-)

    > Żeby byli biedni to jeszcze nie dziwiłabym się.

    nie wydaja na zabawki, to im nie brakuje :-)

    Patrze po znajomych ... no pelno ma dziecko zabawek.
    Zestawy Lego trudno zliczyc, samochodzikow kilkadziesiat ...

    J.