  • 31. Data: 2018-09-21 14:59:15
    Temat: Re: Strasburg zawyrokował o ekshumacjach Smoleńskich bez zgody bliskich i prawa do apelacji od decyzji prokuratury
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 21 Sep 2018 14:28:45 +0200, J.F. napisał(a):

    > Ale sekcja nie musi trwac tak dlugo, a material mozna zabezpieczyc do
    > dalszych badan .
    >
    > Badania DNA jesli sie nie myle to robi sie dosc szybko - kwestia
    > bodajze kilku godzin jesli nie trzeba namnazac materialu.
    > Dluzej moze potrwa zdromadzenie materialu do porownan ... ale bylo na
    > to pare dni.

    Tak się na tym znam, jak Antek Policmajster na awiacji, więc cycuję tylko
    fachowca za lewacką prasą.
    PiS-owi nie chodzi o żaden szacunek dla ofiar, tylko o politykę, więc jakby
    identyfikowali każdy fragment ciała przy pomocy DNA, też byłoby źle, bo
    ileż można czekać na pochówek.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Różańca"
    Matka Boża do s. Łucji

  • 32. Data: 2018-09-21 14:59:35
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Olin <k...@a...w.stopce> pisze:

    > Przecie nikt tam nie szukał "pomyłek" tylko trotylu, bomby termobarycznej
    > albo chociaż sztucznej mgły.

    No i tego nie znaleźli (albo przynajmniej się nie chwalą na prawo i lewo).
    Jednak udało im się znaleźć aż tyle by decyzja o ekshumacji _wszystkich_
    ofiar "zdarzenia" stała się trudna do podważania oceniając _po wynikach_ .

    --
    A. Filip

  • 33. Data: 2018-09-21 15:15:51
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 21 Sep 2018 14:59:35 +0200 (CEST), A. Filip napisał(a):

    > Jednak udało im się znaleźć aż tyle by decyzja o ekshumacji _wszystkich_
    > ofiar "zdarzenia" stała się trudna do podważania oceniając _po wynikach_ .

    Co takiego przełomowego znaleźli?
    Część szczątków była źle zidentyfikowana i to jest powód, żeby uprawiać
    nekrofilię dla celów politycznych?

  • 34. Data: 2018-09-21 15:45:07
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Olin <k...@a...w.stopce> pisze:

    > Co takiego przełomowego znaleźli?
    > Część szczątków była źle zidentyfikowana i to jest powód, żeby uprawiać
    > nekrofilię dla celów politycznych?

    W sprawie samego "zamachu"/zamachu? NIC nowego [według upublicznionych
    rezultatów]. W sprawie totalnie spierdolenia śledztwa sprawdzającego
    możliwości zamachu? Wiele. [ Garbage in = Garbage out ] Za PO sposób
    prowadzenie śledztwa z pewnością nie miał żadnych motywów politycznych?

    Smoleńsk-2010 nie wymaga zamachu do wyjaśnienia. Brak "pedantycznego
    profesjonalizmu" w sprawdzeniu/wykluczeniu dość mało prawdopodobnej
    ewentualności zamachu na prezydenta i tyle osób z "najwyższego
    świecznika" IMHO co najmniej śmierdzi pod niebiosa. IMHO śmierdzi
    _przynajmniej_ kryminalnym brakiem profesjonalizmu i kryminalnym
    zaniedbaniem obowiązków.

    A jak chcesz cynizmu: Czy promowanie zasady "W papierach porządek musi być"
    pozwoli PiS (nieco) przywalić PO samemu się wystawiając w przyszłości?
    Wiec do kurwy nędzy wybiegaj myślą parę+ lat naprzód poza najbliższy kwartał.
    Bo inaczej "możesz sprawić wrażenie" że się czegoś Smoleńskiego bardzo boisz.

    --
    A. Filip

  • 35. Data: 2018-09-21 16:31:03
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    net...

    >Co takiego przełomowego znaleźli?
    >Część szczątków była źle zidentyfikowana i to jest powód, żeby
    >uprawiać
    >nekrofilię dla celów politycznych?

    Tak.
    Tzn jak sie chce uprawiac nekrofilie, to jest to wystarczajaco dobre
    uzasadnienie ze byla potrzebna.

    A jak sie nie chce ... oj, trzeba miec przewage w sondazach, zeby
    publicznie stwierdzic "byc moze niektore szczatki sa zamienione, ale
    nie ma to wplywu na sledztwo".
    I trzeba miec media po swojej stronie, zeby nie musiec odpowiadac na
    pytanie "czy to prawda ze niektore rodziny dostaly i pochowaly ciała
    nie swoich bliskich", albo bardzo duza przewage, zeby moc na to
    odpowiedziec ...

    A tak swoja droga ... piszesz o szczątkach, a wydaje mi sie, ze była
    mowa o zamienionych cialach ... czyli jakies mniejsze kawalki, typu
    trzecia reka, czy jednak całe ciała ... ewentualnie w duzej czesci ?

    J.

  • 36. Data: 2018-09-21 18:14:00
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    > No ale prawo ma czemus służyc. Czemu słuzy w przypadku tych rodzin,
    > które ekshumacji nie chciały? Innymi słowy, dla kogo i w jakim
    > kontekscie prawnym jest stwierdzenie tu stanu faktycznego? Jakie dobro
    > będzie tu dobrem wyższym od ochrony dóbr osobistych rodzin, które sobie
    > tego nie życzą?

    Moim zdaniem osoby. które sobie nie życzyły ekshumacji nie kochały. a
    może nawet tylko nie lubiły członka swojej rodziny i cieszyły się, że
    zeszła z tego świata, bo była balastem. Było im wszystko jedno, czy w
    trumnie znajduje się kawałek czyjejś nogi czy ręki. Dzięki dużej
    rekompensacie bardzo wzbogaciły się.
    Po tych dwóch osobach, które dostały po sprawie jeszcze odszkodowanie
    też wystąpiły do sądu, bo im się należy.

    --
    animka

  • 37. Data: 2018-09-21 18:15:12
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2018-09-21 o 07:00, Shrek pisze:

    > Skoro samemu człowiekowi to już nie przeszkadza, rodzina jest przeciw to
    > po chuj państwo się tam wogole wpierdalało?

    Może szukali części ciała prezydenta.

    --
    animka

  • 38. Data: 2018-09-21 18:23:24
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2018-09-21 o 11:21, Olin pisze:

    > Skremuj się, spadkobiercy zarobią.

    Ależ oczywiście. Niestety nie zginęłam w tym wypadku.

    --
    animka

  • 39. Data: 2018-09-21 18:38:30
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2018-09-21 o 14:32, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Olin"  napisał w wiadomości grup
    t...

    > Alez oczywiscie ze szukal, bo jakby nie szukal, to by nie znalazl -
    > szukajac trotylu nie analizuje sie DNA.
    >
    > Poza tym taka pomylka, to swietna woda na młyn PiS, wiec czemu nie szukac ?
    >
    > No i zdaje sie, ze pierwsze żądania wyszly od rodzin - czytali protokoly
    > z sekcji i cos im sie nie zgadzalo.
    > A ja cos tam pamietam z tamtych dni, jak to dziennikarze mowili, ze rzad
    > czy prokurator mowil, ze tych trumien z Rosji nie wolno otwierac ...

    Ruscy pewnie zabronili.

    --
    animka

  • 40. Data: 2018-09-21 19:01:18
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 21.09.2018 o 08:46, J.F. pisze:

    > A skad wiadomo, ze wszyscy ?
    > Moze ktos przezyl i teraz trzymaja gdzies na Syberii, a byle jakie
    > zwloki podrzucili dla rownego rachunku ..

    No dobra - możesz przypomnieć w jakiej sprawie toczy się to śledźtwo?
    Nie przypominam sobie takiego wątku.

    Shrek