  • 11. Data: 2005-07-11 15:34:24
    Temat: Re: Starsza osoba kupila telefon w IDEA
    Od: PiotrekS <c...@c...pl>

    Dnia Mon, 11 Jul 2005 10:27:15 -0500, witek
    <w...@g...pl.spam.invalid> napisał(a):

    >Nic nie możesz zrobić.
    >Możesz reklamować, że kalwiatura nie działa i możesz chcieć zwrot pieniędzy.
    >Czasami sklepy się kłócą, kto ma prawo wyboru formy reklamacji, czy
    >sklep, czy klient. Nikt tego do końca jasno nie okreslił.
    >jeśli reklamacja zostanie uznana, to dostaniesz zwrot pieniędzy.
    >Nie ma odstąpienia od umowy, "bo mi się nie podoba".
    >Będziesz miał dwie klawiatury.

    Raczej nie bo na stanie sklepu już tych klawiatur nie widziałem, co za chore
    prawo kupuje popsuta rzecz i nie moge jej zwrócić :/
    Poland is Mexico in Europe
    SPRAWDŹ USTAWIENIA Outlook Express
    http://tinyurl.com/36r6y

  • 12. Data: 2005-07-11 15:42:00
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    PiotrekS wrote:

    > Raczej nie bo na stanie sklepu już tych klawiatur nie widziałem, co za chore
    > prawo kupuje popsuta rzecz i nie moge jej zwrócić :/

    Jesli jest popsuta to możesz ją reklamować z tytułu niezgodności towaru
    z umową. "Miała działać, a nie działa".
    O co ci jeszcze chodzi.
    Ty masz swoje prawa, sklep też.
    Prawem sklepu jest 14 dni na rozpatrzenie reklamacji.

  • 13. Data: 2005-07-11 15:47:18
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl>

    > jest, choć nie w tym przypadku :-p

    > nie tylko :)

    Czepialski jak zawsze:-)) Naślę na Ciebie moje starsze "dziecko":-)

    HaNkA

  • 14. Data: 2005-07-11 16:05:17
    Od: JanuszHr <h...@p...com>

    Mon, 11 Jul 2005 15:40:39 +0200, na pl.soc.prawo, LQ napisał(a):

    > Witam
    Dziadek widzac wiec okazje i nie wiedzac co i jak w
    > biznesie telefonii komorkowej zgodzil sie i podpisal umowe. Jak rodzina sie
    > o tym dowiedziala (szczegolnie osoby ktore sie znaja na telefonach) to go
    > uswiadomili ze po prostu zostal oszukany.

    a na czym to oszustwo polega ,bo powiem szczerze nie mogę "załapać",
    czy dziadek jest ubezwłasnowolniony ? i czytać nie umie?
    JanuszHr

  • 15. Data: 2005-07-11 16:12:26
    Od: PiotrekS <c...@c...pl>

    Dnia Mon, 11 Jul 2005 10:42:00 -0500, witek
    <w...@g...pl.spam.invalid> napisał(a):

> [...]
    >O co ci jeszcze chodzi.
    >Ty masz swoje prawa, sklep też.
    >Prawem sklepu jest 14 dni na rozpatrzenie reklamacji.

    Rozumiem ale co to za prawo jeżeli towar wadliwy w chwili zakupu, brak
    możliwości zwrócenia go w ciągu 7 dni (dobra wola sklepu/sprzedawcy) czyli
    pozostaje kupowanie w supermarketach: peski/fistaszki ;) bo może on nie
    okażą się popsute, choć nie zawsze ;)

  • 16. Data: 2005-07-11 16:19:35
    Od: "LQ" <l...@o...pl>

    > a na czym to oszustwo polega ,bo powiem szczerze nie mogę "załapać",
    > czy dziadek jest ubezwłasnowolniony ? i czytać nie umie?
    > JanuszHr

    A twoj dziadek jest geniuszem i wie wszystko zawsze czyta umowy? Mi sie tak
    nie wydaje wiec przestan wygadywac glupoty i spojrz jaka jest rzeczywistosc.
    Starsza osobe zawsze latwo oszukac, szczegolnie gdy mowi jej sie ze promocja
    telefon za 1zl dla starszej osoby.

  • 17. Data: 2005-07-11 16:19:39
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    JanuszHr wrote:

    > a na czym to oszustwo polega ,bo powiem szczerze nie mogę "załapać",
    > czy dziadek jest ubezwłasnowolniony ? i czytać nie umie?

    trudno to nazwać oszustwem.
    Ja bym to nazwał wciśnięciem dziadkowi niechcianego towaru, który się na
    tym nie zna,a chciał coś kupić.
    Wszystko zgodnie z prawem.
    Natomiast u nas firmy jeszcze się niedopracowały czegoś takiego jak
    kodeks etyki.

  • 18. Data: 2005-07-11 16:23:32
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    PiotrekS wrote:

> [...]
    > pozostaje kupowanie w supermarketach: peski/fistaszki ;) bo może on nie

    Nie ma i już.
    Jeżeli tower jest wadliwy to przysługuje ci reklamacja
    Jeżeli towar jest sprawny to zakup jest ostateczny.

    narazie jest tak, może kiedyś będzie inaczej.

  • 19. Data: 2005-07-11 16:37:14
    Od: JanuszHr <h...@p...com>

    Mon, 11 Jul 2005 18:19:35 +0200, na pl.soc.prawo, LQ napisał(a):

> [...]
    > Starsza osobe zawsze latwo oszukac, szczegolnie gdy mowi jej sie ze promocja

    Szanowny kolego ale nie odpowiedziałeś mi na pytanie.
    Jeżeli chodzi o mojego dziadka to nigdy już nie kupi teklefonu bo nie zyje
    ,więc odczcep się do niego.
    Ja nie rozumię na czy to "oszystwo" polega i zadałem pytanie.Nie korzystam
    z tego operatora i nie korzystam z telefonów nokja. U mojego operatora
    taryfa za 70 zł jest z punktu ekonomicznego zanczniej korzystniejsza niż za
    30 zł - wszystko zależy od czego komu telefon jest potrzebny.Używanie
    terminu "oszystwo" ozancza ,że dopuszczono sie przestępstwa więc pytam: na
    czym to polega ,że znana firma dopuściła się przestępstwa w stounky do
    czyjegoś dziadka ? - Teraz zrozumiałeś o co zapytałem ?
    JanuszHr

  • 20. Data: 2005-07-11 18:00:08
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    witek napisał(a):

    > trudno to nazwać oszustwem.
    > Ja bym to nazwał wciśnięciem dziadkowi niechcianego towaru, który się na
    > tym nie zna,a chciał coś kupić.

    Nazwałbyś to? Ja bym się bał, bo na 2 kilometry widać, że w tej rodzinie
    rozumiem nie grzeszą. Jaki dziadek taki i wnuczek...

    j.

    --
    WEGE-Koszulka dla każdego normalnego: http://tinyurl.com/5ojz6