    From: ml <k...@z...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Sprzedaz przedmiotu
    Date: Mon, 2 Mar 2009 02:11:36 -0800 (PST)

    >   Dlatego niedobrze brzmi słowo "możesz".
    >   Może sobie chcieć, ale nie może zażądać - druga strona nie ma obowiązku
    > przystać na zmianę formy umowy, skoro umowa jest JUŻ ZAWARTA (w innej
    > formie).

    Jesli chodzi o scislosc, zadna umowa nie zostala przeze mnie zawarta.
    Chodzilo mi o taka potencjalna umowe wstepna: "dobrze sprzedam ten
    telefon, ktory wysylam, pod warunkiem ze zostanie podpisana umowa
    ktora rowniez wysylam".
    Ale to juz tylko tak gwoli wyjasnienia, bo nie zamierzam jednak
    sprzedawac wysylkowo, nie mam zaufania : )