eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSprzedaz przedmiotu › Re: Sprzedaz przedmiotu
  • Data: 2009-03-03 16:57:45
    Temat: Re: Sprzedaz przedmiotu
    Od: "aari^^^" <a...@t...email.is.invalid.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Tue, 03 Mar 2009 15:53:12 +0100, kuba powiedział:

    >> 1. Zalozmy ze towar jest ok. Nie wiem jak mam sie zabezpieczyc
    >> wysylajac go?
    >> Tzn jak udowodnic ze wyslalem cos w takim stanie w jakim jest? (Po
    >> drodze i przy odbiorze rozne rzeczy sie moga wydarzyc)
    > Jeśli tel., który wysłałeś jest w porządku, ryzyko uszkodzenia w trakcie
    > transportu standardowo obciąża kupującego - to on ew. będzie dochodził
    > się z pocztą czy innym przewoźnikiem.
    >
    > Jeśli kupujący twierdziłby, że sprzedałeś mu telefon z wadą, to on
    > musiałby to udowodnić, a nie ty. Ewentualnie, na wszelki wypadek, możesz
    > znaleźć sobie świadka, że telefon do momentu wysłania działał bez zarzutu.

    Ja się podepnę z pytaniem, a właściwie rozwinięciem tego pytania :)

    Sprzedający wysłał telefon. Kupujący twierdzi, że w pudełku była cegła
    (rozpakowywał przy dwóch świadkach - kumplach z pracy) i żąda zwrotu kasy.

    Co wtedy?
    Jak sprzedający może się zabezpieczyć przed taką sytuacją?

    --
    Bright light is the end
    of the black light district.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1