  • Data: 2009-03-05 07:14:54
    Temat: Re: Sprzedaz przedmiotu
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Więc jako sprzedający chciałbym mieć możliwość zabezpieczyć sobie dowód
    > swojej niewinności - i tutaj pozostaje pytanie jak to zrobić?

    Mogę ci powiedzieć jak robią to profesjonalne sklepy internetowe. Oni
    wiedzą, że około 1,5% zamówień to oszustwa więc po prostu ustalają marżę
    na takim poziomie, że przy statystycznej stracie 1,5% nadal wychodzą na
    swoje. Tylko w wypadkach gdy jednostkowa strata jest duża, dowody
    oczywiste a towar został wysłany do kraju o poprawnie działającym
    wymiarze sprawiedliwości zgłaszają popełnienie przestępstwa.