  • Data: 2009-02-28 11:34:36
    Temat: Re: Sprzedaz przedmiotu
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 26 Feb 2009, SDD wrote:

    > Uzytkownik <k...@z...pl> napisal
    [...]
    > Mozesz... - ale skompikuje to sprawe, gdyz umowa - ze swej natury - jest
    > czynnoscia dwustronna - by byla wazna w formir pisemnej musi byc wyrazem
    > woli dwoch stron, potwierdzona ich podpisami.

    Dlatego niedobrze brzmi słowo "możesz".
    Może sobie chcieć, ale nie może zażądać - druga strona nie ma obowiązku
    przystać na zmianę formy umowy, skoro umowa jest JUŻ ZAWARTA (w innej
    formie).
    "Ja nic podpisywać nie będę" - i co mu zrobisz?
    (jedynym kogo można do czegokolwiek zmusić jest sprzedający - można
    go zmusić do wystawienia rachunku, ale to dopiero *po* sprzedaży).

    pzdr, Gotfryd