eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSprzedaz przedmiotu › Re: Sprzedaz przedmiotu
  • Data: 2009-03-03 14:53:12
    Temat: Re: Sprzedaz przedmiotu
    Od: kuba <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    k...@z...pl pisze:

    > Niepokoja mnie 2 kwestie:
    > 1. Zalozmy ze towar jest ok. Nie wiem jak mam sie zabezpieczyc
    > wysylajac go?
    > Tzn jak udowodnic ze wyslalem cos w takim stanie w jakim jest? (Po
    > drodze i przy odbiorze rozne rzeczy sie moga wydarzyc)

    Jeśli tel., który wysłałeś jest w porządku, ryzyko uszkodzenia w trakcie
    transportu standardowo obciąża kupującego - to on ew. będzie dochodził
    się z pocztą czy innym przewoźnikiem.

    Jeśli kupujący twierdziłby, że sprzedałeś mu telefon z wadą, to on
    musiałby to udowodnić, a nie ty. Ewentualnie, na wszelki wypadek, możesz
    znaleźć sobie świadka, że telefon do momentu wysłania działał bez zarzutu.

    > 2. Po 1h od odbioru kupujacy stwierdza: "ja jednak tego telefonu nie
    > chce". Czy ma on prawo do zwrotu? (Przypominam ze na przelewie zrobil
    > dopisek)

    Nie ma, chyba że sprzedajesz w zakresie działalności gospodarczej. Jeśli
    sprzedajesz jako nie-przedsiębiorca, to nie ma.\

    pozdrawiam
    kuba

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1