  • Data: 2009-03-05 16:51:41
    Temat: Re: Sprzedaz przedmiotu
    Od: "aari^^^" <a...@t...email.is.invalid.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 05 Mar 2009 10:17:45 +0100, cyklista powiedział:

    > w twoim przypadku bardzo prosto, waga cegły nie jest równa wadze
    > telefonu więc wykazac oszustwo jest bardzo prosto,

    Ale to może być pół cegły, albo kostka mydła. To tylko przykład był,
    bynajmniej nie na "oszustwo doskonałe" ;)

    > mniej prawdopodobne ale pogdybać sobie można:
    > gorzej jak powiedzą że przyszedł telefon taki sam ale używany i popsuty,
    > pozostaje tylko sprawa sądowa, jak dla mnie jak na towarze mam odciski
    > sprzedawcy to uprawdopodobniam to ze to on mnie oszukał, a jak takich
    > nie ma za to są samego kupującego, jego kumpli, ewentualnie kogoś innego
    > z ich otoczenia który według zeznań nie miał kontaktu z telefonem to...

    Jakoś mi się nie chce wierzyć, że ktoś będzie ściągał odciski z (równego
    wagowo telefonowi) kawałka cegły, w przypadku gdy kwota transakcji to np.
    500zł.

    > robi się sprawa skomplikowana, nikt jej w taki sposób nie będzie
    > chciał prowadzić dla oszustwa, więc pozostaje tylko poczekac co wymysli
    > sędzia w pierwszej instancji i dopiero dalej się gimnastykowac jak to
    > jest opłacalne ekonomicznie

    No tak. Dzięki i za to :)
    Tylko to nadal nie jest odpowiedź na pytanie: "Jak się przed tym
    zabezpieczyć?".

    --
    Bright light is the end
    of the black light district.